#1 Skrevet Juni 2, 2004 fra Factory Gearbox Hill Climb (NZ eller Australia); http://www.groundsky.co.nz/carpix.asp?EVENTCODE=0408&CARNUM=812&WID=855 Se på bilen her, fikk vite at den bygges opp igjen... for å si det slik, LITT jobb vil jeg tro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2004 Sånn tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2004 kommer ikke den samlesiden opp for bildene?? edit: nei gjorde visst ikke det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2004 Så kan skje, er vel litt av risken man har ved å drive m racing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2004 Slikt skjer hele tiden i motorsport, absolutt ingen billig hobby om man ikke har sponsorer i hue og r... Men det er artig å se på når alt funker da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2004 Opprinnelig postet av Hans Karlsen Den så dyr ut den smellen dær ja :-( Jeg har jo delebil tilsalgs jeg Han skal få kjøpt den billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2004 Tror ikke priser her kan måle seg med NZ priser, de har ikke toll eller noe slikt rart noe på biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...