#1 Skrevet Oktober 20, 2006 Hei Er ute etter årsaker som kan føre til at ladetrykket har senket seg med 0,4 bar Jeg har ikke hørbar lekasje på ladeluften. Så da er det vel strengt tatt bare tre ting som kan fårårsake dette ? magnetventilen WG eller motorstyringen.. kan for lite bensin føre til senket ladetrykk ? jeg trenger hint.. før jeg begyner og skru.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2006 Hvordan har du testa at du ikke har hørbar lekasje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2006 hadde samme problemet på min for litt siden, kan kansje være til hjelp... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=63924&highlight=s2+aby+0%2C5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2006 Hvordan har du testa at du ikke har hørbar lekasje? blir pipelyd om det er lekasje.. samt at jeg sto ved siden av bilen da jeg hadde den på rulla.. hørte ikke no ekstraordinært uvanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2006 hadde samme problemet på min for litt siden, kan kansje være til hjelp... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=63924&highlight=s2+aby+0%2C5 det hørtes mer ut som du har et overladdings problem.. for høyt trykk da blir det bråstopp og den går i nødmodus.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2006 motoren fungerer helt normalt bortsett fra at ladetrykket er for lavt skal vær 1,6 og er nå 1,2 kan ikke tro det kan være sundt da den nå får for my bensin. event forlite hva nå enn skal være årsaken.. haddde det vært så stort hull at så my trykk forsvant hadde man hørt det samt at turboen hadde nok jobba seg i hjel for og opredholle et trykk som aldri ble høyt nok.. men jeg er ingen kløpper på dette så det så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 20, 2006 sorry leste ikke godt nok der... så bare o,4 ca det en orginal bil går i nødmodus på da vet ikke jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 20, 2006 får ikke lavere ladetrykk hvis du har mager blanding, heller motsatt, får ikke ladetrykk fordi motoren drukner i bensin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2006 får ikke lavere ladetrykk hvis du har mager blanding, heller motsatt, får ikke ladetrykk fordi motoren drukner i bensin.. ok da er ikke det det som er problemet.. kan halgiver for kamaksler lage problemer ? hadde en feilkode på det men den ble bortte etter sletting av feilkoder 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent men den forsvant som sakt.. selv etter en liten kjøretur med litt pådrag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2006 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent dukka opp i dag og.. humm.. hvor sitter denne giveren? fårøvrig så har jeg renset både N75 og LMM ingen forskjell. N75 funka som f da jeg satte spenning på den.. Grrr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 27, 2006 ikke no gale med turbo , membran i WG eller N75 ventilen.. ingen eksos lekasje før turbo heller. hum... bare gå over slanger og rør på insugsia nå . igjenn.. LEI!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 27, 2006 er egentlig rimelig blank på det her, men den har ikke hoppa noen tenner? mener å ha lest noe om det engang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 27, 2006 er egentlig rimelig blank på det her, men den har ikke hoppa noen tenner? mener å ha lest noe om det engang... skulle jeg ikke da merke det på at den gikk ureint..? motoren maler jo så fint så.. går over trykkrøra fra turbo til insug er det ikke no gale der blir det vel bare og sette den inn på verksted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...