Polering av 1.8T innsug - tips?

Anbefalte innlegg

Skal polere mitt utrolig stygge 1.8T innsug i løpet av vinteren. :D

 

Trenger tips ang hvor grovt sandpapir jeg må begynne med og steg for steg så jeg får det blankt. :)

Tørrpussing eller våtpussing?

 

Takker for tipsene! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal polere mitt utrolig stygge 1.8T innsug i løpet av vinteren. :D

 

Trenger tips ang hvor grovt sandpapir jeg må begynne med og steg for steg så jeg får det blankt. :)

Tørrpussing eller våtpussing?

 

Takker for tipsene! ;)

 

 

tar du det av? Best det iallefall... :)

 

Bruk en sånn svart skive man setter på drillen først.. fåes kjøpt på de fleste rekvisita-butikker.. Den glatter ut og sparer deg for MYE tid.. Slip med vann 600 eller noe, og 1200 el.l, så autosol eller polerskive... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar du det av? Best det iallefall... :)

 

Bruk en sånn svart skive man setter på drillen først.. fåes kjøpt på de fleste rekvisita-butikker.. Den glatter ut og sparer deg for MYE tid.. Slip med vann 600 eller noe, og 1200 el.l, så autosol eller polerskive... :)

 

Tror jeg skal ta det av ja,blir samtidig som turbobytte (K04 eller GT2X kit) i så fall. :)

 

Supert,tipsene er notert.Vil tror jeg slipper MYYYE muskelkraft med og bruke drillen ja. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal ta det av ja,blir samtidig som turbobytte (K04 eller GT2X kit) i så fall. :)

 

Supert,tipsene er notert.Vil tror jeg slipper MYYYE muskelkraft med og bruke drillen ja. :D

 

 

Slipper mye jobb med det ja.. Funker ypperlig den svarte rondellen... :) Bare å slipe litt ned og ta over med vannslipepapir etterpå... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du vil slipe for hånd, starter du med 320 fortsetter med 400 og avslutter med autosol og 3000 høyglans polerings rondel på maskin :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du sliper manuelt.. så start med 80 papir eller noe rundt der... slip til det er nesten glatt.. ALLE små groper må vekk med dette papiret.. om du går over på finere papier senere, så må du enten slipe i en EVIGHET.. eller du må gå tilbake til grovere papier igjen...

been there.. done that...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.