#1 Skrevet Oktober 20, 2006 Hei alle sammen Marco etter lyser dette før hjul må jo ta vare på tradisjoner. Er det mange som vil dette? De vi vet vil er Marco Ole Henrik Bård Ståle Bergen og Mattis er jo i USA i 3 uker fra tirsdag så vi må jo ta dette i begynnelsen av Desember. Når passer det for folk skriv en dato det passer for deg Ståle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2006 I´m in! første eller andre helga i desember må vel være passende for de fleste, så man får litt avveksling fra julestria 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2006 Ikke glem meg, Jeg kommer!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2006 Og jeg skal være med. Dette blir morro: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2006 FGL=Follo Gay Lords.....njaaah skeptisk: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2006 Inviterer herved til Nachspiel på Sunndalsøra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2006 Count me in... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2006 Vi er klare så snart vi er hjemme fra junaiten. Dvs. etter 16. november en gang. Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 8, 2006 Halla Hva sier gutta til å ta dette i januar en gang. Sitter og ser på kalendern nå og den er ikke mye åpen for meg frem mot jul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 8, 2006 Greit for meg,da blir jeg kanskje ferdig med badet før jul også. Erfaring fra andre byturer tilsier at jeg ikke orker og drive med oppussing dagen etter en sånn tur og jeg får bare jobbet med badet i helgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 9, 2006 Et fett når det blir.. jeg skal være med uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 9, 2006 Duh Ståle. Jeg har termin på ny unge 25. desember, så vennligst få dette av stabelen ASAP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 9, 2006 Can I come play? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 9, 2006 Selvfølgelig Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 9, 2006 Jeg er også klar, men det begynner å hope seg opp på julebordfronten nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 11, 2006 Duh Ståle. Jeg har termin på ny unge 25. desember, så vennligst få dette av stabelen ASAP! Så du vil ha dette før jul? Pokker det får ikke jeg til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 11, 2006 Pokker. Jaja, får håpe på litt tidlig fødsel og snill unge =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 22, 2006 Hallo! Julebord skal være FØR jul! Når januar kommer er alle blakke og halvparten av oss har inngått nyttårsforsett hvor vi skal være mer måteholdne ang. alkohol osv osv, samme pjattet hvert år. Fredag 1 des. eller 2 des SKAL vi ha julebord, eller en annen dato, bare FØR jul Så hvilke datoer passer best? vi må iallefall få til det her sporenstreks, kom med en dato, så skal jeg reserve bord og ølmugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 22, 2006 15 eller 16 desember funker for meg... ikke før og ikke etter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 22, 2006 Er vel ikke akkurat mulig å finne en dato som passer absolutt alle så da er det vel bare å ta en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 22, 2006 henger meg med på 16 desember.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 23, 2006 15 eller 16 desember funker for meg... ikke før og ikke etter:) X2 (eller jeg kan etter da.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 23, 2006 X3.. (minst ti tegn.................................................... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 23, 2006 X4 16. passer bra for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 23, 2006 X5 for 16. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...