#26 Skrevet November 23, 2006 da sier vi det sånn... da blir det den 16. vær der eller vær firkant.. eller no sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 23, 2006 Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 23, 2006 *sjekke den 7. sans............* næh, ingen planer de neste 10 årene der, så jeg er med den 16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 23, 2006 16 er gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 23, 2006 16 er gull ...og jeg blir drita full:D. Jeg er med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 23, 2006 Kanskje jeg skal spørre pent om å få fri jeg også Når på døgnet begynner galskapen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 23, 2006 hmm. når har vi pleid å begynne da... kl 19 eller 20? Noen som tar på seg å bestille bord. Bergen? Husk at vi SKAL ha stambordet... Innesrt i kroken. Argumentet må være at vi kommer til å være til sjenanse mot andre gjester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 23, 2006 Bergen? Husk at vi SKAL ha stambordet... Innesrt i kroken. Argumentet må være at vi kommer til å være til sjenanse mot andre gjester Og ikke minst for små barn (i garn) som er ute med helgepappa for å spise på den lune familierestauranten. Man risikerer vel rakt at vi framprovoserer både sengevæting og fraværende nattesøvn:D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 24, 2006 lille frøken meg er med den 16. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 24, 2006 Da har jeg snakka med Peppes og bestilt "stua" som den kalles, Lørdag 16 desember kl 19. For at vi skulle få det rommet så måtte arrangementet være alkoholfritt... jeg så ikke det som noe problem og takket ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 24, 2006 For at vi skulle få det rommet så måtte arrangementet være alkoholfritt... jeg så ikke det som noe problem og takket ja. Puh.. det var flaks.. Mutter'n var litt bekymra for at det skulle bli drikking og sånn.. Dessuten er onkel Mattis så skummel og kosete når han har fått i seg en liten en... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 24, 2006 Konge bergen... Tips til nykommere... Ikke ta på bokser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 24, 2006 Konge bergen... Tips til nykommere... Ikke ta på bokser HYSJ!!! joda... lange løse boxere er alltids velkommen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 24, 2006 Dessuten er onkel Mattis så skummel og kosete når han har fått i seg en liten en... Dette kan jeg bekrefte : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 24, 2006 Dette kan jeg bekrefte : smil : Klart du kan bekrefte dette, har jo delt seng med deg i junaiten.. Var både titt og ofte jeg fikk i meg en liten en da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 24, 2006 Klart du kan bekrefte dette, har jo delt seng med deg i junaiten.. Var både titt og ofte jeg fikk i meg en liten en da.. *kremt* liten?? ikke min feil du er vid som en låvedør!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 24, 2006 *kremt* liten?? ikke min feil du er vid som en låvedør!! Det er fordi jeg delte seng med kristian kvelden før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 24, 2006 Det er fordi jeg delte seng med kristian kvelden før.. stemmer.. og køllen hans er jo så liten så han bruker heller hele hånden... det forklarer strekkmerkene rundt brunøyet ditt og ja: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 25, 2006 Dette blir en hard helg, har julebord med jobben dagen før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 26, 2006 Halla gutta da blir jeg med kan jo ikke skuffe.Var litt smart i natt.Var og hentet min vakrere 1/2 del på jule bord i natt kl 4 og da spurte jeg om jeg kunne stikke på jugebord sammen med gutta og svartet ble ja det kan du jo. hehe Da blir det jule bord nr 3 i år og andre den helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 26, 2006 Det er bra Ståle. Dette blir en knall helg. *Glede seg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Desember 6, 2006 Hmmm.kan jeg få bli med også.....eller.... TØR jeg få bli med også....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Desember 7, 2006 Halla gutta da blir jeg med kan jo ikke skuffe.Var litt smart i natt.Var og hentet min vakrere 1/2 del på jule bord i natt kl 4 og da spurte jeg om jeg kunne stikke på jugebord sammen med gutta og svartet ble ja det kan du jo. hehe Da blir det jule bord nr 3 i år og andre den helgen Bra du ikke er EID Ståle:p *host* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Desember 7, 2006 Hmmm.kan jeg få bli med også.....eller.... TØR jeg få bli med også....... Hvis du tør ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Desember 7, 2006 Bra du ikke er EID Ståle:p *host* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...