#1 Skrevet Oktober 20, 2006 Jeg får nesten ikke lys i instrumentene mine, Finns det noen form for dimmer i instrumentet eller? Det lyser bitte litt bare.. Så er så vidt jeg ser noe. Har prøvd å vri og bytte på pærer men er ikke forskjell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2006 ja, det skal være dimming på instrument lyene.. mener på at du må vri på samme "hjul"/"stolpe" som du stiller klokka med.. rett under turteller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2006 ja, det skal være dimming på instrument lyene.. mener på at du må vri på samme "hjul"/"stolpe" som du stiller klokka med.. rett under turteller Kan bekrefte dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2006 Ja detvar visst det. Faen detta var flaut...hehe..Har vært sånn siden jeg fikk bilen, og jeg har ikke skjønt en dritt. Har prøvd ALT utenom å vri på den : bh : : bh : Fikk høre det av en igår så jeg prøvde og VIPS...så lyste alt helt konge:D Men takk folks:D Fint med et forum som funker;) Tråden kan stenges! Eller slettes hihi:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2006 Du kan jo nevne hvem som fortalte deg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 21, 2006 Du kan jo nevne hvem som fortalte deg det Det var ikke deg..... Og jeg løp hvertfall ikke ut i bilen mellom halv 3 og 3 i natt for å teste:p hah Faen er så latterlig vett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2006 hehe, ja.. men du ble hjelpen i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 21, 2006 hehe, ja.. men du ble hjelpen i allefall Ble det..Mange takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...