Anbefalte innlegg

Har nettopp skifta takluke boksen på en rs2. koblet alt sammen og blei lys i bryteren prøvde litt frem og til bake plutselig blei bryteren svart og ingen ting virket mere. og instruksjonsboka er på tysk. så jeg dro hjem, gadd ikke og dra opp en og en sikring.

noen som har noe tips og råd til hva det kan være???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som ha noen ide som kan hjelpe. lyset i bryteren slukka og dermed forsvant virkningen i motoren. hvor sitter sikringen. i boka står det bare tysk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kjøre tysk bil, så må du nok lære deg litt tysk! Eller så går det jo an å kjøpe original instruksjonsbok på norsk.

På min gode gamle 90, så har jeg iallfall lest at vinduer og soltak har automatsikringer, som vil slå seg tilbake når de blir kalde nok! Sannsynligvis er det vel sånn på RS2'en også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kjøre tysk bil, så må du nok lære deg litt tysk! Eller så går det jo an å kjøpe original instruksjonsbok på norsk.

På min gode gamle 90, så har jeg iallfall lest at vinduer og soltak har automatsikringer, som vil slå seg tilbake når de blir kalde nok! Sannsynligvis er det vel sånn på RS2'en også.

sånn det virket for meg første gangen lampa forsvant også, men skal se på vinduene i morra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakke japansk du da som kjøre KAWA . . . :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde kanskje gjort det! Men fordelen med japse-sykkel er at det starter og går, og jeg trenger ikke akkurat lese noen instruksjonsbok for å skifte olje og filter på den en gang i året!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry gutter men dette blei svært mye offtopik.

men jeg har funnet ut hva som er galt og alt er nå i orden.

dette har vært en spendene jobb som jeg aldri før har gjort, men ikke har noe problem, med og gjøre igjend

å tråden kan stenges

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.