Mistet nøkkel og fjernkontroll til Webasto...

Anbefalte innlegg

Har for LENGE siden mistet en nøkkel, samt den eneste fjernkontrollen jeg har på webasto'n til Touran... (mest sannsynlig ligger nøkkel EN eller ANNEN plass i huset, eller så har Sebastian greid å kaste den i et av sine MEGET aktive rydde tokt...)

 

Anyway... Hvor mye koster det for en ny nøkkel, samt en ny fjernkontroll til Webasto'n????

Ser for meg at dette blir dyrt..

 

Er det eventuellt mulig å få tak i en "un-cut" nøkkel på eksempelvis EBAY samt ny fjernkontroll til webaston og få disse kodet og slipt opp på nytt? eller vil dette bli like dyrt som å bare bestille hos møller?

 

Noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har for LENGE siden mistet en nøkkel, samt den eneste fjernkontrollen jeg har på webasto'n til Touran... (mest sannsynlig ligger nøkkel EN eller ANNEN plass i huset, eller så har Sebastian greid å kaste den i et av sine MEGET aktive rydde tokt...)

 

Anyway... Hvor mye koster det for en ny nøkkel, samt en ny fjernkontroll til Webasto'n????

Ser for meg at dette blir dyrt..

 

Er det eventuellt mulig å få tak i en "un-cut" nøkkel på eksempelvis EBAY samt ny fjernkontroll til webaston og få disse kodet og slipt opp på nytt? eller vil dette bli like dyrt som å bare bestille hos møller?

 

Noen som vet?

 

Hvorfor ikke bare ta kontakt med møller, de vet helt sikkert hva det vil koste :-) Men dyrt er det helt sikkert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett fjernkontroller for webasto til Audi liggende på ebay fra 5-40 €.

Koding o.l. har jeg ikke peiling på- : rolleyes

Nye ukutne nøkler har jeg også sett der, men husker ikke prisen på disse... Disse er vel lettere å bare bestille på Audi/VW, da disse må kuttes uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda.. har jo planer om å ta kontakt med møller.. men sitter for tiden i nordsjøen og det er helg.. kanskje andre som hadde opplevd det samme!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.