Anbefalte innlegg

Noen som har handlet her ?

Har nå ventet på pakka i ei uke, men det dukker ikke opp noe i posten.

: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt noe fra vagparts. Det tok ca 2 uker fra jeg bestilte til jeg fikk varene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Tolmodighet er en dyd".

Pakken kommer..

Det er som regel tollen som treiger opp ting og lager h**vette ut av det.

Jeg har bestilt en haug derifra, og ikke se bort ifra at fraktefirma snapper opp forsendelser og sender deg en fin momsregning iløpet av året. Ellers så variere det litt opp og ned på hvor lang tid det faktisk tar.

Har du fått bekreftet at de hadde alle delene på lager? hvis ikke, så kan det ta noe lenger tid. Mail de og se hva de sier. Referer gjerne til Martyn der, han er en kjempe kar (hvertfall når det gjelder S2 deler/venner).

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Tolmodighet er en dyd".

Pakken kommer..

Det er som regel tollen som treiger opp ting og lager h**vette ut av det.

Jeg har bestilt en haug derifra, og ikke se bort ifra at fraktefirma snapper opp forsendelser og sender deg en fin momsregning iløpet av året. Ellers så variere det litt opp og ned på hvor lang tid det faktisk tar.

Har du fått bekreftet at de hadde alle delene på lager? hvis ikke, så kan det ta noe lenger tid. Mail de og se hva de sier. Referer gjerne til Martyn der, han er en kjempe kar (hvertfall når det gjelder S2 deler/venner).

 

:)

 

Har ikke fått noen bekreftelse på at de har varene på lager, bare en bekreftelse på at varene er bestilt.

Jeg får bare smøre meg med "tålemodighet" :) så kommer vel delene snart tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar det lang tid før di klarer å levere varene?

Vurderer å bestille Svart optikk grill til bilen min her, men er ikke sikker... .redd den fort kan bli dyr når den kommer til tollen?

Jeg har jo aldri handlet noe i fra utlandet på en måte å jeg forstår veldig lite av slike ting... noen som har lyst til å hjelpe meg?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vagparts er alltid treige til å sende deler.. går ofte opp mot 4/5 uker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.