Anbefalte innlegg

Så tidligere i dag en sølvgrå orginal avant med S4 logoen i grillen.

 

Noen som vet noe om den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer nok bra det. Har gått her snart et år nå. Eieren hadde en 03 mod A4 1.8TQ S-Line fullspekket med ustyr før det.

Ga litt over millionen for S4'a mener jeg.

 

Men det jeg lurer på er hvem som har kjøpt den nye RS4 avant B7'en som står i ustillingsvinduet på Normotor (Møller) er???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer mest på hvorfor jeg ikke har sett Steinar på noen møte eller treff? :confused:: klø :: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg vet om eieren av Rs4'a er at han er norsk, men har hytte og personnummer i Finland. Så skal registerere bilen i Finland.

 

Og ingen Steinar på møte?? Ny i byen eller klubben håper jeg er første unnskyldning:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg vet om eieren av Rs4'a er at han er norsk, men har hytte og personnummer i Finland. Så skal registerere bilen i Finland.

 

Han hadde visst en S8 som og var kjøpt på Møller ifølge han Gjerdrum :P

 

Og ingen Steinar på møte?? Ny i byen eller klubben håper jeg er første unnskyldning:P

 

Han er nok ikke ny i byen eller i klubben...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg vet om eieren av Rs4'a er at han er norsk, men har hytte og personnummer i Finland. Så skal registerere bilen i Finland.

Hmmm...SHS Stig har jo hytte i Finland og har jo solgt RS6'n...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kom diskusjonen over på RS4'a? Er vel nok tråder om den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke Stig som har kjøpt den nye RS4'en.

Han har jo nylig kjøpt seg en Aston Marting db9 og en Maserati 3200gt.

 

Men tilbakers til s4'a, den har vært i byen ei stund.. pleide å stå oppe med workinmarka før...Grom bil ihvertfall:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.