#1 Skrevet Oktober 21, 2006 - Når bør neste lokallagsmøte være? - Hvor bør det være? - Noen innafær som vil arrangere ett møte/treff? - Noen saker som noen vil ta opp? - Noen som blir med til VACN vintertreffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2006 - Når bør neste lokallagsmøte være? - Hvor bør det være? - Noen innafær som vil arrangere ett møte/treff? - Noen saker som noen vil ta opp? - Noen som blir med til VACN vintertreffet? 1/2. Same procedure as last year Mr. Fredriksen (?) 3. Forhåpentligvis? 4. Nei, egentlig ikke. Kun "avklaring" rundt de sakene som har vært tatt opp ved de siste anledningene 5. Ja, mer enn gjerne! Men, uheldigvis etter tørnplanen å bedømme, så er jeg ute på sjøen det aktuelle tidspunkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2006 1/2. Same procedure as last year Mr. Fredriksen (?) 3. Forhåpentligvis? 4. Nei, egentlig ikke. Kun "avklaring" rundt de sakene som har vært tatt opp ved de siste anledningene 5. Ja, mer enn gjerne! Men, uheldigvis etter tørnplanen å bedømme, så er jeg ute på sjøen det aktuelle tidspunkt gahh, sikker på at du er borte? Skummelt å skulle dra noen plass uten deg å "onkel terje"...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2006 gahh, sikker på at du er borte? Skummelt å skulle dra noen plass uten deg å "onkel terje"...... Hehe... Nei, jeg er ikke 100 % sikker, da jeg ikke har sjekket fullt opp. Men ettersom jeg kan huske så klaffet det litt dårlig ja ...men det kan jo bli forandringer, hvem vet... Det hadde i allefall vær gøy å vært med på et slikt treff, nå som man har fått seg Quattro og greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 26, 2006 Noen som har noen inspill her? Om ikke er Neste Lokallags møte/treff søndag 05.11.06 På vanlig sted, altså Onkel i Kristiansund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2006 Hmm...jeg går ut i fra at du mener 5.11? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2006 Noen som har noen inspill her? Om ikke er Neste Lokallags møte/treff søndag 05.11.06 På vanlig sted, altså Onkel i Kristiansund Bli d møte/treff i kvell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...