#1 Skrevet Oktober 21, 2006 Hei. Har en 2001-modell Audi A4 som jeg har problemer med. Virker som døra på førersiden er helt "død". Får ikke til å låse døra med fj.ktr, og klarer ikke å bruke vindusheiserne på hverken fører- eller passasjerside. Det er ikke lys på noen av knappene på døra. Har sjekket modulen som står i døra, og målt, men har ikke funnet noe feil. Har noen en anelse hva som kan ha forårsaket dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2006 Hei. Har en 2001-modell Audi A4 som jeg har problemer med. Virker som døra på førersiden er helt "død". Får ikke til å låse døra med fj.ktr, og klarer ikke å bruke vindusheiserne på hverken fører- eller passasjerside. Det er ikke lys på noen av knappene på døra. Har sjekket modulen som står i døra, og målt, men har ikke funnet noe feil. Har noen en anelse hva som kan ha forårsaket dette?? Har du sett i bummibelgen mellom dør/karosseri om alle ledningene er hele?? Vanelig at det blir brudd der. Men det kan jo være mye rart det, men værdt å se på det enkle først.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2006 Hmm.. Må sjekke dette nærmere. Har målt spenningen på selve boksen (modulen) i døra, men alt ser bra ut. Må se hvilke ledninger som går der hvor du snakker om. Takk for tilbakemelding. Dersom det er andre som har vært borti lignende, håper jeg på tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2006 Tatt diagnose på bilen? Tipper det kan være dørlåsen i denne døra som det er en feil på elektronikken i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...