Anbefalte innlegg

flere som har fått på vinterfelger i distriktet her? må si bilen min kler sommerfelger bedre, hehe ....

kjører dere piggfritt eller med pigger? har piggfritt selv

DSC00441 (Small).JPG

DSC00435 (Small).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått på vinter dekk selv i dag. ikke gøy alså. bilen ser ut som en dass og spinner over alt grrr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lagt på vinterhjulene jeg også, like greit og gjøre det nå, istede for og stå i snøværet en morgen når du skal på jobb...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4'n har fått på vinterskoa, piggfritt... Gikk ned en dim. fra org bredde... Så nå kjører jeg 215/45-17 :)

 

Bilen går bedre også nå som den slipper å drasse på de blyloddene som kalles RS4 felger.

vinterfelg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått gjort det enda, må først få kjøpt dekk, men klarer ikke bestemme meg om det blir pigg eller piggfritt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Piggfritt ;)

 

Har kjørt fjelloverganger både med og uten pigg. Ikke noe problem med piggfritt. Dagens piggfrie dekk er jo omtrent like bra som pigg på is, og bedre på noen områder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsåvidt sant nok det, men er litt skeptisk på piggfritt på bygde-vestlandet.. Ikke akkurat de beste veiene i landet på vinteren der.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører på sommer enda. Få vente til snøen faller ;p

Kjører pigg, kun fordi det fulgte med når jeg handlet bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med sommerhjul enda. Haster ikke med vinterhjul før snøen kommer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kjører vi på sommerhjul så lenge som mulig.....: smil :

Kjører på piggfritt, blir samme felga som ifjor...

 

Bilde fra ifjor

HPIM0013 (Small).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører piggfritt.. Samme felgene som i fjor her også.. Samme dekkene også..hehe.. Synes at jeg kommer frem der jeg vil med piggfritt så jeg vil ikke gå over til piggdekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på vinterdekk idag, Nokian Hakkapeliitta RSi piggfritt (ikke på bildene, de ble tatt med de gamle piggdekka før avreise til Quattroco).. :)

IMG_3263.jpg

IMG_3271.jpg

(skulle egentlig ta bilde av felgene, men de var så små at de kom såvidt med) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.