Hva er denne kontakten til?

Anbefalte innlegg

Da jeg var ute med instrumentpanelet fant jeg en kontakt med dette nr'et på: 893 971 635.

Noen som kan finne ut hva denne er til? Kansje det står i ETKA?

 

Så samtidig at det var teipet over en ledig plass under lampene til varselblink, fjærnlys ol., kunne ligne på den plassen som nyere Audier har utetemp og sånt.

 

Mangler det noe her?

 

Mvh Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I ETKA sto det bare at det var en tilkoblings plugg til instrumentpanel

Et annet sted i ETKA sto det at det var pluggen til tyverisperre ved biler som har ABS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir Kåsa Høybø

Da jeg var ute med instrumentpanelet fant jeg en kontakt med dette nr'et på: 893 971 635.

Noen som kan finne ut hva denne er til? Kansje det står i ETKA?

 

Så samtidig at det var teipet over en ledig plass under lampene til varselblink, fjærnlys ol., kunne ligne på den plassen som nyere Audier har utetemp og sånt.

 

Mangler det noe her?

 

Mvh Geir

 

Den ledige plassen, det er vel ikke der man kan sette inn en pære for å blinke ut feilkoder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roy Antonsen

Den ledige plassen, det er vel ikke der man kan sette inn en pære for å blinke ut feilkoder?

 

Tror ikke det.. det mangler liksom noe der..vet jo ikke om det skal være noe der på min bil, men kan vise på et bilde hvor det feltet er.

Feltet er ringet rundt med hvit, under den røde lampen.

display.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian Johnsen

I ETKA sto det bare at det var en tilkoblings plugg til instrumentpanel

Et annet sted i ETKA sto det at det var pluggen til tyverisperre ved biler som har ABS

 

Oki..er vel ikke noe som skal være der på min da..

Syns bare det var litt rart at det var teipa med svart el. teip.

Så ut som om det var gjort av de som har hatt den før meg, og ikke fra fabrikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er feltet for utetempmåleren. Og da kanskje ledningen er til den, men at selve måleren er borte fra instrumentpanelet. Skaffer du ny måler skal det da være "plug and play" :)

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki..men har jo utetemp på klima'n..kansje derfor det ikke er noe der?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På biler med automat, så er indikatoren for P-R-N-D osv.. montert der.

Er slik på min CAB.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min Cab (som var manuell) hadde utetemp nederst. Hva gjør man da med Caber som skal ha både utetemp og automat? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klima, og ute-temp i instr.panelet. Er et lite kort som sitter der. Byttet dette nettopp, da pæra var gåen. Selvsagt ikke noe std. pære, loddet er den også.

Så jeg tok like godt hele uniten fra et annet instr.panel. Så får jeg bytte pære senere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.