#1 Skrevet Oktober 22, 2006 Får bare varmluft inn i coupe'n. gir ingen temperaturforskjell om jeg stiller på den digitale tempregualtoren likt som på AC. noen som har noen stalltips om hva som kan være galt? før jeg hiver meg på å bytter ut hele registeret. GJERNE paste med bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2006 tom for gass??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2006 tar jeg ikke feil så er det ganske uvensentlig da det er ett par grader ute å det kommer kun varmluft. Selvfølgelig kommer det kald luft sålenge motoren er kald men ellers gir det 0 utslag ved å endre på tempen på displayet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2006 Kan også legge til at det kommer kun luft ut av vindusventilene uansett hvilke "program" jeg velger. Har skrudd ut hanskerommet nå men jeg kan ikke si at jeg ser så mye som ser mekanisk ut Hvordan er det med ledningsnett hvis jeg event. skal bygge om til 'vanlig' lufteanlegg? er nemmlig inne på tanken.. Er det noe spjeld som skal åpne for kaldluft? hvor sitter dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2006 Ny info. Har gått igjennom climaen for å lese av feilkoder å jeg får feil på: verdi 07 & 15 Servomotoren for temperaturregulering er defekt(brudd i krets) Temperaturreguleringsservoens posisjon er feil Hvor ligger denne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2006 Ny info. Har gått igjennom climaen for å lese av feilkoder å jeg får feil på: verdi 07 & 15 Servomotoren for temperaturregulering er defekt(brudd i krets) Temperaturreguleringsservoens posisjon er feil Hvor ligger denne da? Den mener jeg er mellom blokka og torpedoveggen din..... Har du vakum på systemet ditt? Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2006 Den mener jeg er mellom blokka og torpedoveggen din.....Har du vakum på systemet ditt? Claus Var ute med det dekselet som hinder vann ned mot sikkringsboksen forran frontruta å der var innsuget til vifta iaf. Er det her det spjeldet ligger? det var isåfall åpent men det kom fortsatt kun varmluft. Får heller ikke stilt inn til hvilke ventiler luften skal komme, det virker som det er ganske tillfeldig om man får noe flow i front eller ei. Er ikke sikker på om det er vakum men det kan godt hende da det kommer noe som likner på en vakumlyd ved enkelte instillinger. Vært greit å fått det i orden så jeg slipper å koke i bila i vinter OT: Noen som vet hvordan AC'n regner ut KM\t ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 26, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 26, 2006 hei. jeg husker at når jeg satt på tenninga i min bil kom det en slik "vakuumlyd" også. Har lenge lurt på hva dette kan være.. Håper noen som vet en del om elektronisk A/C på disse bilene kan "legge ut". Virker som det er mange rare deler inni der og i tillegg er jo dette gamle biler nå, så er ikke umulig at ting tar kvelden.. Mvh Emil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2006 Virker som det er lite kunnskap om dette ute å går gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 28, 2006 Ville sjekket alt som er av vakum , slår sperra di seg på forresten ?? hvis den ofte er vrang så har du lekkasje et eller annet sted , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 28, 2006 Ville sjekket alt som er av vakum , slår sperra di seg på forresten ?? hvis den ofte er vrang så har du lekkasje et eller annet sted , Sperra fungerer, det som er av vakum som ikke fungerer er sentrallåsen på førerside. Men det har vel lite å gjøre med AC'n Noen som vet hvor spjeld/tempsensor ligger på S2/coupe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 28, 2006 Sperra fungerer, det som er av vakum som ikke fungerer er sentrallåsen på førerside. Men det har vel lite å gjøre med AC'n Noen som vet hvor spjeld/tempsensor ligger på S2/coupe da? Som sagt tidligere mener jeg denne er på kjølevann slangen som går fra baksiden av blokka til gjennomføringen i torpedoveggen din, (varmeregister slange). C 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...