Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg me kva som tar livet av "multibryteren"/lysbryteren rundt rattet på min COupe typ 89 : bh : å denne bryteren kjøpte eg sprett ny på møller for ca en mnd sidan.. å SÅNN skal d vel ikkje vere? må jo vere nokka so e feil? Får berre parklys samma F, for dog fjernlys om eg sitte å helde hendelen mot meg.. men det er jo ikkje til å leve med..

Må vel også få med at alt fungerte som det skulle heilt til i går.. å at dette er 2, bryteren som er sett inn..

Nokon andre so slit med samme problem? evt nokon som kan hjelpe meg med svar på dette ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det er bryteren???

Jeg skiftet bryter i går pga samme problemene som du har. Det medførte en forbedring på ganske nøyaktig 0%. Etter litt feilsøking fant jeg et rele under dasjbordet som var defekt. Viste seg at det var en brent kontakt inni releet. Pusset kontakten, og deretter var det i orden.

Har riktignok ikke samme bilen som du, men tipper at det er ikke store forskjellen på A4 og Coupe når det gjelder oppbygging av lysbrytere og rele.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok bryteren ja.. har samme problemet,men jeg har lagd noen provisoriske bryter greier. Er jo elektriker:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er pga varmen bryteren ryker, gammelt/for tynt ledningsnett.. Problemet løses ved å montere inn rele på hovedlysene, da bruker du strømmen over bryteren som styrestrøm..

Mvh Ole Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. her var det stort sprik i svarene.. men får prøve litt av kvert då..

noken som har tips til kor eg kan kjøpe rele sett til hovedlysa då ? har hørt rykte om at en får hakket bedre lys på bilen også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok en tur under dash'en på coupe'en nå.. fant et rele som sto 78121 på eller no, som såg passeli brent ut :P er det dette som hører til hovedlys? dette var også orange av farge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke svare på det med rele`et under dashbordet.. Men rele til lysa kan du kjøpe på hvilken som helst bilrekvisitaforhandler.. Og ja du vil nesten garrantert merke stor forskjell på lysa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.. da spørst det om eg lyte ta å invistere i et slikt rele sett jah.. å ikkje minst bytte ut det svidde relet i dash'en: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett relèsett til deg, med plugger for H4-pærer, fikk ikke bruk for det selv.. Kosta vel 300 på biltema. Send PM hvis du er interessert.

Har forresten lysbryteren også, om du trenger ny.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.