Ledninger gjennom torpedovegg. '98 A4

Anbefalte innlegg

Har endelig kommet meg til å skal trekke ledningene til turbotrykksmålern ifra giveren framme i motorrommet, og inn bak intstrumentene. Men lurer på hvor jeg skal ta dem inn i bilen.. Helt sikkert noen som har gjort dette før meg, så jeg er takknemlig for svar! :) Gjelder fortsatt en '98 A4 avant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har endelig kommet meg til å skal trekke ledningene til turbotrykksmålern ifra giveren framme i motorrommet, og inn bak intstrumentene. Men lurer på hvor jeg skal ta dem inn i bilen.. Helt sikkert noen som har gjort dette før meg, så jeg er takknemlig for svar! :) Gjelder fortsatt en '98 A4 avant

 

Jeg la slangen inn gjennom boksen til styreenheten, bare å bore et hull der, så trekker du den inn i kupèen gjennom den originale kabelgjennomføringen. Husk bare å sørge for at det blir tett rundt hullet,slik at det ikke kommer fukt inn til styreenheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. :) Men fant ut at det var like greit å legge ledningene sammen med rørene til ac, da det ligger ledninger der fra før til stereoanlegg. Var bare å dytte inn, skru ned hanskerommet, og dra ut ledningene. Ble bra med turbotrykksmåler! :) Slapp slange, da jeg har giver til måleren framme i motorrommet. Skal visst vise et mer stabilt trykk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.