#1 Skrevet Oktober 22, 2006 Skal til å montere kw var.2 på min '98 A4 med quattro. Å justere hardhet foran er enkelt, skjønner bare ikke hvordan man gjør det bak. Har søkt litt rundt på forumet, men ikke funnet svar. Er en gummi-sak på stempelet som forhindrer at det skal slå i bunn. Den går ikke ann å ta vekk, uten å skjære den av. Hvordan skal man justere det da?? Noen må da vite det?! Har prøvd å dytte stemplet i bunn, og vri.. men pga. den gummien så er det umulig. HJELP! på forhånd, takk for all hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2006 du må skru av påtoppen av demperen der bolten går igjenom,sitter godt fast med locktite:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2006 Tingen er det, at den er sveist fast. Samme med den ringen som er rett nedenfor der bolten går gjennom.. Der gummiklossen ligger mot. Jeg forstår ikke dette.. Noen må da vite hva man skal gjøre? *desperat* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2006 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2006 hadde kw 2 på min a4 før,du skrur bare av heile toppen og den "skåla" gummin ligger mot er sveist fast i der bolten går igjenom,men du skrur av heile den.... husker ikke om det var lings,tviler på det... Det sitter sikkert rimlig godt fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2006 Skal man skru av hele stempelet da? Synes det virker veldig tungvint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2006 her har du ei kjapp tegning på hva du skal løsne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2006 Nå har jeg sett NØYE på dem, og virker som det skal være mulig ja. For en jæ*** tungvint måte å gjøre det på! Må vel bare legge noe gummi rundt stempelet og sette det i skrustikka? Sitter vel som f...? Må takke for god hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2006 jepp sitter god så er ikke sikkert du klarer og bruke gummi i mellom,det gikk ikke med meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...