#1 Skrevet Oktober 22, 2006 På siste møte på Mc Donald`s ble ideen om felleskjøring til Kollevold luftet. Noen som er interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2006 Hvor går event kolonna fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2006 Tenkte oppstart Ullevål stadion en time før, dvs kl 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2006 He he. Da blir jeg ikke med. Gidder ikke kjøre inn til Oslo for å kjøre tilbake forbi meg selv igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2006 He he. Da blir jeg ikke med. Gidder ikke kjøre inn til Oslo for å kjøre tilbake forbi meg selv igjen:)Hallo, tror du misforstår. Vi starter ved Ullevål og folk henger seg på etterhvert som vi kjører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2006 Dansken er med Har to radioer, så hvis noen skal låne en er det bare å si fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg blir også med vettu, Arne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 23, 2006 Henger meg på jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 23, 2006 hvor skal jeg bli med fra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 23, 2006 Du må jo møte opp på plassen da siden du kommer fra motsatt side enn oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 23, 2006 Hvem kollevold er det snakk om? Liertoppen eller fetsund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 23, 2006 Hvis du leser i tråden under Oslo, så er det Fetsund det dreier seg om. Meld deg på i toppen av den tråden, så har vi oversikt over hvor mange som dukker opp. Her er tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=64684 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 23, 2006 Skal prøve å bli med, men mulig tiden blir knapp iom at vi driver og flytter inn i ny leilighet den uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 2, 2006 Frisker opp denne tråden litt jeg. Det er jo veldig greit at det blir mange i kolonnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 3, 2006 Og så er det greit å huske på at det har blitt 60 km/t "miljø fartsgrense" på Ring 3 Ingen grunn til at denne turen skal bli unødvendig dyr for folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 7, 2006 når er kolonna på mc donalds på lørenskog sånn ca?jeg kommer da rett fra jobb.setter radioen på kanal sju. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 7, 2006 når er kolonna på mc donalds på lørenskog sånn ca?jeg kommer da rett fra jobb.setter radioen på kanal sju. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 7, 2006 Jeg kan kalle deg opp på kanal 7 når vi nærmer oss, forøvrig kan jeg nås på 90 61 2918. Vi kjører fra Ullevål stadion kl 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 7, 2006 Jeg kan kalle deg opp på kanal 7 når vi nærmer oss, forøvrig kan jeg nås på 90 61 2918. Vi kjører fra Ullevål stadion kl 18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...