Anbefalte innlegg

Er det varme i speil i alle utgavene av a4? Siden det ikke virker på min, og jeg ikke gidder å ta av speilet for å se lurer jeg på om noen vet det? bilen er en 96mod turbo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er standard på disse bilene. Hvertfall hvis det er en norsk utgave! Hadde det på 97 modellen min! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har helle ikka varme i mine, men syns det godt kunne vært det. Når de spandere på El. speil som til og med bøyer seg innover automatisk kunne de godt kosta på varme og. 96 Audi A4 tq

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har helle ikka varme i mine, men syns det godt kunne vært det. Når de spandere på El. speil som til og med bøyer seg innover automatisk kunne de godt kosta på varme og. 96 Audi A4 tq

ok, mulig det ikke skal være det i min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en kjent svakhet at varmetrådene overopphetes og brenner opp på A4 frem til faceliften (99). Nyere speil med varme har termostat (elns) for at ikke varmetrådene skal brenne opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en kjent svakhet at varmetrådene overopphetes og brenner opp på A4 frem til faceliften (99). Nyere speil med varme har termostat (elns) for at ikke varmetrådene skal brenne opp.

Men er det varme i alle? eller kom noen uten varme i speil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det skal være varme i speil på alle modeller.

Det styres av samme knappen som er for varme i bakruta.

 

Men som sagt, det er vanlig at varmetrådene ryker, slik at man må gå til innkjøp av nye speil.

Jeg måtte i alle fall det på min gamle '96 A4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 98 A4 hadde varmen gått i begge speilene. De gamle hadde ikke

en "Temp sensor" som hindret overoppheting. Byttet bare glassene, lett å

vippe ut, en ledning og trykk på plass igjen. Mener jeg betalte ca.450,- pr.

glass hos Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke varme på min 97 mod,men den var importert fra tyskland og der er det ikke standard,men i norge er varme i speil og seter standard.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har ikke. 1997 mod tysk/bruktimport.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4: haha :

 

Ikke varme i speila: haha :

"varme tråder brenner opp"...: haha :

 

Har jo varme i speila på min gamle 90 i fra 1987.....: smil : og de fungerer feil fritt...: smil :

Audi slutta å lage biler med sjel når de slutta med 5 sylindrer: smil :...dessverre

 

Edit: sorry for at jeg ødelegger denne flotte A4 tråden deres, men jeg måtte bare si det...hehe

begynner å le når jeg tenker på a4 og alle feilene..... har nok av kompiser som sliter med disse "bilene"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.