Bergen: Lokallagstreff på Arenum 24 Oktober!

Anbefalte innlegg

Hei sann Thomas!

 

Neste lokallagstreff blir Tirsdag 7 November. Jeg har med meg skiltplater og klubbstickers på vært treff så dette fikser vi til deg.

PS: Har du ikke mottatt velkomstpakken ennå vil det der følge med 2 stk stickers. Skiltholderen koster 50,- per stk.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sann Tommy!

 

Neste lokallagstreff blir Tirsdag 7 November. Jeg har med meg skiltplater og klubbstickers på vært treff så dette fikser vi til deg.

PS: Har du ikke mottatt velkomstpakken ennå vil det der følge med 2 stk stickers. Skiltholderen koster 50,- per stk.

 

TThomaz

 

Konge. Da stiller jeg vettu. Har vært medlem noen år ser du, men ikke brukt forumet før i nyere tid! : flau : .. men men. Dermed er mine stickers borte vekke.:)

 

Da tar jeg med 100 lakser og får to skiltplater av deg ;) . gjerne et og annet klistremerke også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal du på med glede. Og har du annledning håper jeg du kan ta deg turen på pub kvelden våres på Lørdagen!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vil gjerne ha skiltplater eg og, så du kan ta med til meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vil gjerne ha skiltplater eg og, så du kan ta med til meg.

 

Klabert!! Det skal jeg gjøre.

 

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal du på med glede. Og har du annledning håper jeg du kan ta deg turen på pub kvelden våres på Lørdagen!

 

TThomaz

 

Ang Pub kveld så vet jeg ikke om det går, .. HVor er det hen da? Sånn at jeg kan stikke innom hvis jeg finner ut at det er tid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic, men Tthomaz, er det mulig å få tak i sånne skiltplater til min bil... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas : Pubkvelden er på Lørdagen, mer INFO på Bergen lokallags forumside.

 

Silje: Jepperi jepp kan du også få dette. Dere alle kan få disse på lokallagstreffene dersom det skulle være noen flere som trengte disse.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon, da regner jeg med at du tar med til meg på neste tirsdag da... :D:P Og pass på at det er sånne som passer til mitt skilt... ;):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Da tar jeg med 100 lakser og får to skiltplater av deg ;) . gjerne et og annet klistremerke også!

 

100 lakser for 2 skiltplater? Da bør de helst være smidd i helstøpt diamant og belagt med myrra, gull og plutonium gitt.. Det er jo mer enn jeg får for bilen min :)

 

Kom innom hos meg på veien, Thomas, så kan du få med deg 0,1 laks til to sånne skiltplater til meg også.

 

F

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ååhh.. så laks er tusen det altså.. jaja. 0,1 laks da. Tar med to til deg og jeg da freddy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett Thomas eller Fredrik. Hvis noen av dere stiller meg laks så blir det nok fint lite med skiltholdere på dere........ :rolleye::nana:

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

count me in på de skiltplatene.. trenger også noen nye stickers til den nye bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.