Stavanger: Sveisekurs i distriktet?

Anbefalte innlegg

Heisann... Jeg har da lyst å lære meg å sveise tynnplater, slik at jeg kan jobbe litt me karosseriet på biler. Noen som vet om noen som arrangerer denne typen sveisekurs her i distriktet, eller kanskje noen som har lyst å gi meg og en kompis ett bra kurs? : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er me på kurs vis dere finner noe

espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

etlite tips er å bruke svak strøm å bare sveise litt å litt,er egentlig ingen kunst hvis du har tatt i et sveiseapparat før:)

lykke til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nesten aldrig sett ett sveiseapparat før. Har heller aldrig sett noen som har sveist heller, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre?

Men sånn litt utenom. Hvis jeg skulle kjøpt meg ett apparat for å begynne å teste litt på, hva skal jeg velg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du bare skal lære deg litt sveising så har jeg hørt at biltema har noen helt greie,hvis du har planer om å investere i et kjempegodt apparat til slik bruk har KEMPPI et lite søtt kanon apparat:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ikkje finn på å kjøp et sånn tråd apperat som ikke bruker gass,

største dritten som er laget.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.