Uniballs, hvor får man tak i det?

Anbefalte innlegg

Hei

 

Driver med understellsoppgradering og trenger å få tak i uniballs. Hvor får man tak i dette til en overkommelig pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde akkurat det jeg trengte, men lurer litt på prisen. Får ringe dem og høre, men det kan vel ikke være noe særlig mer enn 300-400kr pr ledd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde akkurat det jeg trengte, men lurer litt på prisen. Får ringe dem og høre, men det kan vel ikke være noe særlig mer enn 300-400kr pr ledd?

 

Hos kollevold koster de fra 170.- til 650.- Kommer ann på størelse og kvalitet.

Så det ligger vel i den gata...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det gjør vel det, kollevold er jo ganske dyre så det spørs om det ikke er noe billigere.

 

Noen som har noen ideer størrelser o.l? Jeg tenker jeg kommer til å borre et hull litt lenger inn på stabstaget foran og kjøre med orginal staget, så har jeg uniballs på de staga opp til fjærbeina. Tenkte da ha ha en justeringsrue mellom staga slik at jeg kan prøve ut forskjellige lengder o.l der også. Bak må jeg nesten vente til jeg får bestillt meg stab stag.

 

Noen som har en ide ang motor, girkasse og bakdiff fester da? Vurderer å lage de selv. Og tenker på forskjellige løsninger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tess har i alle mulige dimensjoner, og handler du via et firma har du kjapt 30-40%.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, har jo avtale med tess. Skal undersøke det også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde akkurat det jeg trengte, men lurer litt på prisen. Får ringe dem og høre, men det kan vel ikke være noe særlig mer enn 300-400kr pr ledd?

 

 

Prisleiet er noe rundt -/+180 inkl mva for ett ledd (hunn eller hann) i størrelse M10. Rustfritt koster nesten det dobbelte tror jeg det var. : eek :

 

Kjøper du to hunn-balls til hver side kan du jo sette ei gjengestang i mellom dem = justerbar lengde.

 

Angående størrelse så tror jeg ikke man bør ha noe mindre enn M10 i alle fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.