Forstillingskontroll i Oslo

Anbefalte innlegg

Noen som har et bra verksted og anbefale i Oslo? Trenger kontroll på alle 4 hjul...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Jepp , kan anbefale han her på det stekeste.... meget flink og hyggelig kar.... brukt han flere ganger jeg... og så er han relativt rimelig kun 1090,- fedig juster fo 4-hjul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp , kan anbefale han her på det stekeste.... meget flink og hyggelig kar.... brukt han flere ganger jeg... og så er han relativt rimelig kun 1090,- fedig juster fo 4-hjul

Vil også anbefale de,ikke noe stress med senket bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil også anbefale de,ikke noe stress med senket bil

 

Jo det var det, han har jo bare grav og ikke bukk. Så jeg fikk bilen min tilbake uten at han fikk justert fordi han ikke kom under med verktøy :confused:

Han fikk testet bilen men ikke justert.... Camber var bra da både foran og bak: smil : Men hadde helt feil spissing....

 

Så noen som vet om noen i Oslo som kan ta litt lave biler? Blien min er ikke maks senket så trodde ikke det var noe problem.

Må vell ha et verksted som har bukk, noen som har noe tips??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo det var det, han har jo bare grav og ikke bukk. Så jeg fikk bilen min tilbake uten at han fikk justert fordi han ikke kom under med verktøy :confused:

Han fikk testet bilen men ikke justert.... Camber var bra da både foran og bak: smil : Men hadde helt feil spissing....

 

Så noen som vet om noen i Oslo som kan ta litt lave biler? Blien min er ikke maks senket så trodde ikke det var noe problem.

Må vell ha et verksted som har bukk, noen som har noe tips??

 

Hør med gutta på audisentrum http://www.audisentrum.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.