#1 Skrevet Juni 3, 2004 Et medlem som ikke er aktivt på forumet sendte meg disse bildene fra våronna. De taler for seg selv: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2004 hmmmm..tror jeg skal drive litt virksomhet innen landbruk jeg også..har jo tilhengerfeste så..finne et jordbruk med lite skåning..slik at jeg ikke blir hengende...(senket) ..8) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2004 Kult! Bare å maile bildene til Ingolstadt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2004 Har ikke landbruksmaskiner halv avgift og billig diesel og sånt a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2008 Har ikke landbruksmaskiner halv avgift og billig diesel og sånt a? Jo, her blir audien et redskap og kan da kjøre på grønn diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2008 Godt gjort å svare på en 4år gammel tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 8, 2008 Godt gjort å svare på en 4år gammel tråd Oops ,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 8, 2008 Kult det der så gjør ikke noe å få frem for oss som ikke er vært medlem i mangfoldige år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 8, 2008 What he said! Men er morsomt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...