#1 Skrevet Oktober 23, 2006 Heisann Har en 2002 A6 med xenon som oppfører seg litt uvillig om dagen... Hver gang jeg starter bilen justere jo lysene seg ned og opp i grunnstilling... men dette går ikke bra hver gang lenger... Når jeg starter går begge lysene ned , men så er det kun den ene lampa som går opp å lyser normalt igjen... dette er meget irriterende: bh : Har hatt ut lampene og ser der at det er jo en del fra hella som justerer dette automatisk, noen som vet om denne kan kjøpest løst ??? eller må man bytte hele lampa... blir i så fall Jævelig dyrt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2006 ingen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2006 Lysjusteringsmotoren fåes kjøpt løst etter det jeg kan se på delefilmen. Har du sjekka feillager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2006 Lysjusteringsmotoren fåes kjøpt løst etter det jeg kan se på delefilmen. Har du sjekka feillager? Får du opp noe delenummer på disse ? og hva mener du med feillager ??? mener du feilmeldinger fra f.eks vag-com ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2006 Får du opp noe delenummer på disse ? og hva mener du med feillager ??? mener du feilmeldinger fra f.eks vag-com ? Delenr: 4E0 941 293 Mener lese av feil med f.eks. vagcom ja. Kan være at det holder å grunninnstille justeringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2006 Låner denne tråden litt, håper ikke du blir sinna På min S3 så har jeg exenon på vanlige kjøre lys, men syns dem lyser så lite framover. Er det styringa som kan vær noe gale med eller er det pga den er senket å justerings saken er svimmel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2006 Låner denne tråden litt, håper ikke du blir sinna På min S3 så har jeg exenon på vanlige kjøre lys, men syns dem lyser så lite framover. Er det styringa som kan vær noe gale med eller er det pga den er senket å justerings saken er svimmel? du må ta den med til noen som kan justere lysene dine når de er satt i grunninnstilling og lagre posisjonen etter justering . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 25, 2006 du må ta den med til noen som kan justere lysene dine når de er satt i grunninnstilling og lagre posisjonen etter justering . Takk da får jeg plage en viss person på møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 26, 2006 Både motoren og sensoren som sender signaler til motoren kan kjøpes løst. Du finner dem hos Hellanor.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2006 Da har jeg bytta justeringsmotoren i min lampe, og nå fungerer det perfekt hver gang .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...