#1 Skrevet Oktober 23, 2006 Er det noen store forskjeller i å mappe motor i motorbenk enn å få den mappet i bilen på rulle?? Hva gir best resultater ?? Hva er lettest å feilsøke på??? Noen anbefalinger??? Er litt nyskjerrig på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2006 Du får klart best resultat ved å mappe motoren i benk vs. rulle. Da slipper du å kalkulere drivverkstapet og du får det 110% Om det er lettere å feilsøke vet jeg ikke, men tror ikke det skulle ha noe å si benk kontra rulle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 23, 2006 Du får klart best resultat ved å mappe motoren i benk vs. rulle. Da slipper du å kalkulere drivverkstapet og du får det 110% Om det er lettere å feilsøke vet jeg ikke, men tror ikke det skulle ha noe å si benk kontra rulle Så om du mapper motor i benk så er det 100% ferdig når den slippes ned i bilen?? bare til å koble til alt og så er det tut og kjør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2006 Så om du mapper motor i benk så er det 100% ferdig når den slippes ned i bilen?? bare til å koble til alt og så er det tut og kjør? Nei. Bør alltid sjekkes etter at alt er på plass i bilen. Helst med kjøring på vei for å få det 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2006 Nei. Bør alltid sjekkes etter at alt er på plass i bilen. Helst med kjøring på vei for å få det 100% Så da er det alikavel best å kjøre bilen i rulle?? hehe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2006 Tja... det er nok lettere å holde temperaturer jevne i en motorbenk og lettere å skru på hvis noe skal endres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2006 men er jo en del jobb å ta den i benk også da, tenker på det rundt, som bensinpumper, intercoolere/chargecooler osv. Dette er lettest å få testet at funker som du skal når du mapper på rulle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2006 blir absolutt best i benk...må etterjusteres som det sies før i tråden her...hmm...måling i benk ser sånn ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...