#1 Skrevet Juni 3, 2004 Det er behov for assistanse til forhåndspåmelding av biler som skal kjøre på banen. I tillegg trenger vi folk til å registrere og ta betaling på banen. Vi trenger også folk til teknisk kontroll, samt å organisere kø for kjøringen, arrangere påslipp etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2004 Når er frist for forhåndspåmelding? Hva koster det? Hva sjekkes på teknisk kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Hva sjekkes på teknisk kontroll? bremser, bremse lys, lekasjer i motor rommet, blinklys og sånt regner jeg med. btw: Hans, you got PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2004 Kan noen forklare helt konkret hva som sjekkes i teknisk kontroll? Hvis jeg rekker å få fixa bremsene stiller nemlig gode gamle Bad'roc opp på banekjøring - sånn for å trekke ned standarden litt Vil være helt sikker, da det evt er første gang jeg stiller på banekjøring med egen bil :eek: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2004 Det som har blitt sjekket på min er iverfall bremseveske, og om det er løse deler i motorrom og inne i bilen, og så har de sett på bremsene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2004 Dekk har også blitt kontrollert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2004 Hepp hepp hepp! Påmelding til banekjøring og ferdighetskjøring skjer på våre nettsider online. Besøk http://www.vwaudi-club.no og klikk "Treff" på menyen (på toppen). Er du innlogget vil du kunne klikke deg videre for å melde deg på Vålertreffet. Se instruksjoner for bruk av tjenesten her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=6836 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2004 da er det gjort:) nå må jeg bare bytte bremse klosser og bremse væske også er det tut og kjør:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2004 Får vente med å melde meg på til Audien er fiks ferdig. sliter litt med ene hjulnavet. Skal man få det opp i normal stand, eller finne audi 90 20v-bremser og kline på i stedet? Sistnevnte hadde vært en fordel på bane... Men man skal jo gjerne ha penger til å gjennomføre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2004 Melder meg på straks bremsene er i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2004 Hva må gjøres med bremsene dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Melder meg på straks bremsene er i orden må teste rocco'n utpå bane da:) tenk så moro det er, 200 kr er ingen ting for følelsen du sitter igjen med etter att du har kjørt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...