#1 Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg vurderer å lakke VW merkene foran og bak på Sharan'en. Er det noen som vet hvordan merket sitter festet i grillen? Er det bare å "nappe" rett ut? Hvilken fremgangsmåte bør man ta for å slippe flassing? Pusse ned og grunne med zink spray, eller er det noen annen måte som er bedre egnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2006 Hvis det er likt som på Golfen min er det limt med dobbelsidig teip bak, og sitter med noen sterke klips foran. Zinkspray tror jeg ikke er helt optimalt da de er av plast:) Hvis du vil ha merkene i svart, så kan du kjøpe de ferdig hos Møller. Da blir hvertfall resultatet bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 24, 2006 Altså bare å "nappe" litt hardt i merker foran? Får man Sharan VW merkene i svart??? Noen som vet? I såfall er det nok like greit å kjøpe ferdig svarte merker ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2006 trur dei er ganske like som til golf 4 ? dei får du vertfall på møller til 200 kr per stk svarte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...