Anbefalte innlegg

her om dagen var det noen som rygget i kone bilen (Audi A6)

på takst viste det seg at fanger må lakkes, skjerm vf og ny lykt..

 

men vertfall..

tenker derfor på styling til bilen, må jo si det frister med RS6 styling.

og i og med bilen er sølv tenkte jeg på grill med audiringer og chrom.

bilde av bilen: main_997258752433a7211e1cf8.jpg

men så kommer spørsmålet det finnes jo flere som lager rs6 styling jeg har aldri sett dette i real life.. så vilke ser "naturtro" ut

 

det siste problemet er bakfangeren. vill ikke ha en som ser skikkelig fake ut..

så viss noen har noen bilder av noen bra stilfulle styling sett er jeg veldig takknemlig..

 

evt en link til bra bilder av en ekte RS6 ;)

 

NB er viktig at det går med hengerfeste :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger da vel strengt tatt ikke mer enn dette...? ;)

Slik blir min mer eller mindre seende ut etter hvert, med unntak av felger(RS6). Til og med samme farge... Hehe...

Du kan forresten ta et bildesøk på google på RS6, og du finner noen meget gode bilder.

1090697-bilde2-littymserussbil006.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger da vel strengt tatt ikke mer enn dette...? ;)

Slik blir min mer eller mindre seende ut etter hvert, med unntak av felger(RS6). Til og med samme farge... Hehe...

Du kan forresten ta et bildesøk på google på RS6, og du finner noen meget gode bilder.

 

 

Har du bare byttet frontfangeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor kjøpte du din fanger?..

 

Den på Quality Import har ikke lyktespyler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bare byttet frontfangeren?

Dette er ikke min bil... Min er 5-seter, og har RS6-felger. Fangeren jeg har kjøpt, kommer fra denne bilen. Forrige eier av denne bilen ble rygget på på en parkeringsplass, og skaffet seg like godt en ny fanger. Jeg kjøpte derfor den skadede fangeren fra verkstedet hvor de fikset den. Gjenstår kun pussing og lakkering, så skal den på så snart jeg får råd til å lakke helt ned, ev. skaffet RS6 kanalskjørt og bakfanger.

Svar på spørsmålet ditt er at ja, det er kun byttet frontfanger, og lakket ned.

Genial styling til denne bilen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm falt litt for dette styling settet jeg...

GT Street.

Noen som har sett dette i real life?

Er litt redd at det blir med RS6 styling som med RS6 felgene når jeg kjøpte de var det ikke så enorm mange som hadde de. men nå kjører nesten alle rundt med de.

men så er det jo slik at det er jo en sikker vinner med "original styling" ikke minst tidløst..

 

 

http://www.quality-autoimport.no/catalog/popup_image.php?pID=488

 

bilen ruller jo på RS6 19" men jeg har kikket litt på disse 20" TSW felgene

Kyalami_hypersilver.jpg

har ikke sjekket pris på de enda ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm falt litt for dette styling settet jeg...

GT Street.

Noen som har sett dette i real life?

Er litt redd at det blir med RS6 styling som med RS6 felgene når jeg kjøpte de var det ikke så enorm mange som hadde de. men nå kjører nesten alle rundt med de.

men så er det jo slik at det er jo en sikker vinner med "original styling" ikke minst tidløst..

 

 

http://www.quality-autoimport.no/catalog/popup_image.php?pID=488

 

Skal jeg være helt ærlig, synes jeg dette blir for brutalt på en A6... Det er som du sier, at RS6 er en "tidløs" styling. Er også enig i at det begynner å bli veldig mange som kjører med RS6-felger, men det er jo en grunn til det: de passer jo som støpt på denne bilen! Men det er samtidig denne bilen de passer best til... Jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal satse på full RS6 styling eller bare front, og lakke ned, men jeg får se det an... Blir nok ikke noe før snøen har forsvunnet igjen uansett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg være helt ærlig, synes jeg dette blir for brutalt på en A6... Det er som du sier, at RS6 er en "tidløs" styling. Er også enig i at det begynner å bli veldig mange som kjører med RS6-felger, men det er jo en grunn til det: de passer jo som støpt på denne bilen! Men det er samtidig denne bilen de passer best til... Jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal satse på full RS6 styling eller bare front, og lakke ned, men jeg får se det an... Blir nok ikke noe før snøen har forsvunnet igjen uansett...

 

RS6 fanger er som 90fangere på en golf 2;)

og RS6 felger er som BBS RM/RS på golf veldig tidløst

Men det kan til tider også bli som hvite badromsfliser tøft i rett kombinasjon men litt kjedelig når alle har det.

tror de TSW felgene vill bli bra på bilen.

får jo ikke 20" RS6 felger uansett.

så er det litt ødeleggendes når mangen ruller rundt med 17" RS6 blir liksom så vanlig på en måte..

 

Kan være enig at de kansje blir litt brutalt på A6en.

men vipper vell 50/50 til det og RS6

Så kommer spørsmålet. hvilket merke RS6 fanger som har spyler dyser?

Og RS6 replica bakfangerene blir litt feil?

 

Edit: denne så jo ikke så dum ut http://www.quality-autoimport.no/catalog/product_info.php?products_id=272

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske stor forskjell på 17" og 20"... ;) Men de 20-tommerne der kan bli meget bra på en A6! Når det gjelder den frontfangeren jeg har, er det hull til spylerdyser, og kommer fra NBS. (Klistermerke på innsiden) Om den i det hele tatt finnes med disse hullene, vet jeg ikke, men da er det bare å finne fram bormaskin og glassfiber ;)

Det er den bakfangeren der, og de sideskjørtene nedenfor jeg skal skaffe, hvis det blir noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaken er som baken ;) men det er no knas med RS6 fanger da :D Lykke til med valget !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal me lakke den blå stian : smil : .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal me lakke den blå stian : smil : .

Tror ikkje det du ;)

syns sølv e en fin farge derfor eg kjøptan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian,

 

De TSW felgene du kikker på har jeg på bilen min, dog kun i 18".

 

Kjell Tore har sett dem live så du får spørre han hva han synes om dem. Jeg er inhabil ;)

 

9x18 bak

8x18 fremme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.