#1 Skrevet Oktober 24, 2006 Stemmer det at det er symmetriske speil på 96-modell A4? I såfall skal det hentes hos høggern! Har et stort, og et lite på min 98-modell.. Vil jo ha to like store! På forhånd takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2006 Stemmer det at det er symmetriske speil på 96-modell A4? I såfall skal det hentes hos høggern! Har et stort, og et lite på min 98-modell.. Vil jo ha to like store! På forhånd takk for svar! Nei, det er forskjellig str. på alle Europeiske B5... Du må nokk bestille ifra England hvis du vill ha to like store... Jeg kjøpte meg et på E-bay... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2006 Ok. Hvor teit er ikke det?! Men har en kompis som har en tysk A4, som ble kondemnert i sommer. Der var like speil! Takk for svar, Oddvar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...