#1 Skrevet Oktober 24, 2006 Lufter litt om det er noe interesse for en lokallags tur til Sveriges land...nærmere sakt Funesdalen:) Ble vel satt opp en tråd i fjor også...men det ble vel bare jeg og Jan g. som dro til slutt. og fra vår erfaringer så blir dette kjempe gøy:) Masse fin kjøring med noe av det beste vag har lagd;) i fint landskap..... jeg å jan g drar uansett:p hadde jo vært kult om vi hadde blitt noen biler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 24, 2006 Lufter litt om det er noe interesse for en lokallags tur til Sveriges land...nærmere sakt Funesdalen:) Ble vel satt opp en tråd i fjor også...men det ble vel bare jeg og Jan g. som dro til slutt. og fra vår erfaringer så blir dette kjempe gøy:) Masse fin kjøring med noe av det beste vag har lagd;) i fint landskap..... jeg å jan g drar uansett:p hadde jo vært kult om vi hadde blitt noen biler... jeg har alt satt av helgen! veldig fin bane, bra utsikt å mye knakende is: eek : håper på litt kaldere vær neste år;) Var en kjempetur i fjor:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2006 oi kjøre på isvann? ødelegge fangere osv? Hvilke helg er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg skal iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2006 oi kjøre på isvann? ødelegge fangere osv? Hvilke helg er det snakk om? 4 til 6 februar hvis jeg ikke husker helt feil: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2006 Jeg er med:) ny bil handlet inn nå så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...