#1 Skrevet Oktober 24, 2006 Er det noen i forumet her som har kjøpt coil fra mekonomen til sin Audi 200 og fått den til å virke? Coilen fra mekonomen mangler den pluggen til ventre for coilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2006 seriøst, er det ingen som har prøvd å bruke denne coilen fra mekonomen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2006 Ser ut som du må flytte over tenningsmodulen eller kjøpe den løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2006 Ser ut som du må flytte over tenningsmodulen eller kjøpe den løst. vet ikke om det går... to ledninger går opp på toppen av coilen(som dere ser) og to, eller var det tre som går under coilen til en plugg med to kontakter... enda vanskeligere er det at jeg ikke vet va disse ledningene leder samme og va slags funksjon dette har... noe av dette er kanskje integrert i mekonomen coilen, kanskje det holder med to leninger opp til toppen av coilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2006 noen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2006 fortsatt ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 26, 2006 ingen? skal skru på bilen til helga å det hadde vært veldig fint om noen kunne rope ut vist de kan noen om dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 26, 2006 Dette vet jeg ikke men kan spekulere litt: De ekstra delene på orginalen kan være radiostøydemping, men er neppe akkurat det da det oftest ligger på høyspenningssiden i form av motstand i kablene. På en del dynamoer er det jo støydemping i form av en kondensator, men det er neppe det her siden det er flere ledere. Jeg tipper derfor at dette er noe nødvendig ifm motorstyringen, noe som gir signaler til hjernen, og at motor derfor ikke virker uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 27, 2006 noen fler som har idéer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 28, 2006 jeg har en coil til audi 200 til overs... (har forresten samme haynes bok som deg, bare min er grønn...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 28, 2006 jeg har en coil til audi 200 til overs... (har forresten samme haynes bok som deg, bare min er grønn...) ka du skal ha for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 28, 2006 hmm.. mye koster de nye da? kom med bud du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 16, 2006 øystein: har sendt mange PM til deg men har ikke fått svar. ellers så håper jeg at noen kan komme med idéer her fordi jeg mest sannsynlig ikke får lever tilbake coilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...