Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en Passat '01 STV her i begynnelsen av mnd. Ikke fått vinterdekkene før nå. Stålfelger og piggdekk: eek :

Hva gjør man så? Jo man tenker jo sef på piggfritt og alufelg. Ikke DYRE, men ok siden det er vinterbruk. Noen anbefalinger? Når det gjelder felgtype, dekktype og eventuelle pakkepristips?

Blir happy for tilbakemeldinger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fineste (og et bra kompromiss mellom utseende og funksjon) hadde vel vært å gå for 17" piggfritt, men hadde jeg vært deg (har samme bil) så tror jeg at jeg hadde satsa på 16". Av dekkmerker gjør du vel ikke så mye dumt om du velger et anerkjent merke. Nokian, Gislaved, Conti e.l.

15" blir jo litt billigere igjen, men da er det plutselig litt "kjedelig". Men om vinteren synes jeg ikke det er så nøye. Bilene er jo skitne omtrent hele tida uansett. Spesielt der det er mye trafikk i kombinasjon med salta veier.

Selv gleder jeg meg til å legge om:p . Fulgte med stålfelger på sommeren, og alu på vinteren : rolleyes . Mine er 15" Falken Eurowinter pigg. Vet ikke om jeg har så stor tro på de (noen som har hørt om de?), men skal jo teste de og se. Om det bare er dritt får jeg heller kjøpe meg nye. Da blir det i tilfelle Nokan RSi tror jeg. Hørt mye bra om de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg tenker jo at 17" er riktig på vinter.. men jeg får se hva jeg kan grine meg til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har vi ordnet oss vinterdekk. Kjøpte 4 Michlindekk. Smekker de over på bossafelgene som idag står på sommer. 195/65-15 :P .. Har ikke råd til felgpakke og greier nå. Sparer kruttet til sommeren. Så sånn er det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.