#1 Skrevet Oktober 25, 2006 Noen som vet om det skulle vært en "kopp" under dempe fjøra bak? Har ikke tenkt over det før nå, men på min bil så ligger fjøra rett på justerings skruen.. Fyfaen å pes å justere opp bilen før vinteren!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2006 Har Slilverline x på min A4,fjæren ligger rett på justeringsskruen der også,jeg satt på fjærklemmer før jeg begynte å skru den opp,gjør jobben dobbel så lett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2006 løsna demperen, gikk noe lettere da.. værste er at jeg må senke den igjen for 4 dager i november.. vurderer å lage noe bedre håndtak på justerings verktøyet.. vondt som faen å håndflatene, sår overalt etter å ha glippi.. heretter blir det sommer bil med senk og vinterbil når sommerbilen ikke kan brukes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...