#51 Skrevet Juli 16, 2007 Er nok riktig observert det Helge, er MTM som har bygd bilen. Gamlebilen til Roland Mayer det der, ganske fet kan man vel si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 17, 2007 Denne motoren blir og se i en Norsk ur q har jeg sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 17, 2007 Pastor'n : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 17, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet August 14, 2007 Her er et bilde til av et motorrom jeg har posta før i denne tråden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet August 14, 2007 Og her Den motoren står vel i denne bilen:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet August 14, 2007 Stemmer det Tomas:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet August 14, 2007 Kom over et bilde på PCen nettopp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet August 14, 2007 Her er et bilde til av et motorrom jeg har posta før i denne tråden.. Steike detta her er strøkent! Finnes det bilder av hele bilen da? Morsomt å sjå om den er like gjennomført som motorrommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet August 14, 2007 Steike detta her er strøkent! Finnes det bilder av hele bilen da? Morsomt å sjå om den er like gjennomført som motorrommet. Jeg leita igjennom hele den sida jeg fant bilde på igår, men ikke noe bilde av hele bilen dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mars 21, 2008 Bumper denne tråden litt. Noen flere bidrag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Mars 21, 2008 Her var det mye gromt å se på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Mars 21, 2008 ikke sikker på hva dette er men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Mars 21, 2008 Dette ser ut som Talladega 200en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Mars 22, 2008 Dette ser ut som Talladega 200en.. Stemmer det! Det er Talladegaen! Her er flere bilder av den også. Denne tråden skule vært omdøpt til "Gromt femmer motorrom!" Spretter jo opp både 80, 90, S2, S4, S6 og 200 i denne tråden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Mars 22, 2008 Stemmer det! Det er Talladegaen! Her er flere bilder av den også. Denne tråden skule vært omdøpt til "Gromt femmer motorrom!" Spretter jo opp både 80, 90, S2, S4, S6 og 200 i denne tråden! Har prøvd og endre tittel men går ikke: klø : Kanskje en moderator kan endre for oss til noe passende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Mars 22, 2008 Har prøvd og endre tittel men går ikke: klø : Kanskje en moderator kan endre for oss til noe passende? Moderator fikser det ja. Send en kjapp PM eller noe slikt så fikser han/hun:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Mars 22, 2008 fy feite så rå 200! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Mars 23, 2008 Dette er vel det ultimate ( som forøvrig finnes i et meget begrenset eksemplarer) : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Mars 24, 2008 Jeg leita igjennom hele den sida jeg fant bilde på igår, men ikke noe bilde av hele bilen dessverre jeg fant jeg fant:) : http://www.audi-vw-projekt.de/Audi%20Galerie/Treffen/stadtlengsfeld04/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mars 24, 2008 Dette er vel det ultimate ( som forøvrig finnes i et meget begrenset eksemplarer) : Dette er vel en 25v motor fra Lehmann? Rundt 700hk eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mars 24, 2008 Ikkje heilt feil dette heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mars 24, 2008 Ser ut til å ha våre litt HETT med turboen på dinna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mars 24, 2008 Her var det enormt mye gromt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mars 24, 2008 Ikkje heilt feil dette heller! [ATTACH]90104[/ATTACH] er det noen som har noen bilder av hvordan folk har løst sllanga/rør etc. til luft filter når det blir så trangt som dette ( med lykt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...