#1 Skrevet Oktober 25, 2006 Heisann Vurderer og lakker S6 grillen min sort matt , oppe og nede.... noen som kan photoshoppe disse sorte for meg , men beholde ringene blanke og ramma blank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 25, 2006 Hei Jan Tore! Liten PS jobb. Ville dog valgt å lakkere side-luftinntakene også mens du er "på'n" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2006 Heisann ja..... Hvordan står det til med gamlebilen da..... Hmmmm , ble mer fremtredende grillen der nå ja (i svart) tror jeg skal satse på dette til sommeren ja:) , men beholder gitterene rundt tåkelysa slik de er... er lakkert i bilens farge....syns det er finest Hva med å ta med rammene rundt grillene i svart også da ? Svarte speiler ? hva med S6 listene , de skal også lakkes til sommeren , kanskje de også skal lakkes svarte..... men da må vel takrailsen også tas med.... hva syns folket ? bort med all crom ???? Kom med forslag folkens.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 25, 2006 Kan noen da photoshoppe speilene og s6 listene neders på dørene og takrails i sort ..... på dette bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 25, 2006 Kan noen da photoshoppe speilene og s6 listene neders på dørene og takrails i sort ..... på dette bildet Trur det hadde vært kult å lakka også chromerammen oppe og nede også matt svart.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg lakkerte ramma og ringene... Sånn blei det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 25, 2006 Syns svart opptikk har blitt kulere.. Vuderer svarte speil på bilen.. Men tror jeg dropper sidelistene siden min bil, siden den er rød og det kommer til å bli formye. Men på din bli kan det jo bli kult da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...