Varsellampe for slitte bremseklosser

Anbefalte innlegg

Får ikke bort varsellampen som indikerer slitte bremseklosser, klossene er nye men uten slitasjevarsler og jeg prøvde derfor bare å koble sammen ledningene uten at det hjalp. Har også målt med multimeter at det ble kontakt ved sammenkoblingen....

Noen tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd med åpne kontakter, dvs. ikke kortslutte dem?

 

Husker ikke helt, men mener at kontakt mellom lederne indikerer nettopp slitte klosser?

Mulig jeg er på feil jorde, correct me if I'wrong.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke bort varsellampen som indikerer slitte bremseklosser, klossene er nye men uten slitasjevarsler og jeg prøvde derfor bare å koble sammen ledningene uten at det hjalp. Har også målt med multimeter at det ble kontakt ved sammenkoblingen....

Noen tips?

Hei! Jeg har same kød med varsellampen til bremsene. Prøvde nesten alt, hjelper ikke:O(

Hvis du finner ut av det så tips meg ... Takker på forhånd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finn ut hvor mange ohm slitasje sensoren har, deretter kjøp denne motstand og dytt den inn i kontaktene, så er dere kvitt problemet for evig og alltid (inntil motstanden takker for seg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.