Tolking av koblingsskjema - Hella tåkelys

Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt Hella Micro tåkelys og skal montere de, alt ser bra ut, jeg sliter bare med å tolke koblingsskjemaet.

 

hella.jpg

 

Jeg skal koble etter nr4. Betyr det at jeg skal koble meg inn på pluss-ledningen til parklyset og sette denne i bryteren, mens jeg skal koble meg inn på jordinga på parklyset og koble denne inn i releet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra med tåkelys ;) Bruker du de samme ledningene som jeg har lagt opp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du lagt opp ledninger? :D Hehe

 

Har ikke begynt enda, så jeg har ikke fått sett. Tenkte å spørre deg om det lå noen ledninger igjen etter Rieger fronten, men ville ikke mase.. :P

 

Du kan vel ikke gi meg en kort oppsumering om hvordan de er lagt opp og hvordan de fungerer? Hvor bryteren er f.eks? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. Har lagt opp ja.. Hadde jo tåkelys i den frontfangern jeg hadde.. Hm.. Hvis du ser til venstre for rattet så ligger det jo 2 grønne ledninger der.. Hadde en bryter der jeg.. Så skal det ligge ledninger lagt opp på hver side til hvert grøftelys.. Alt er koblet til en reele. Så er egentlig bare å koble opp pluss mot pluss og minus mot minus.. Har lagt opp så at tenningen må være på for at lysa skal få strøm så du slipper å "glemme" å slå de av.. Ble du noe smartere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble veldig mye smartere! :)

Har lurt på hva de lednigene var skjønner du.

 

Det er jo nesten sånn som jeg har tenkt til å koble det, så da er det jo greit. :) Hehe.

 

Takk skal du ha! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig, skjedd noe mer spenndene med bilen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Naj, har ikke det. Får se hva pengene strekker til.

 

Nye felger til våren iallefall, pluss noen stereoplaner (12x2, PS2, Helix Monoblokk osv)

 

Også er det en som har kjørt på meg å stukket av da.. :( Så da skal hele høyre siden lakkeres, pluss front og panser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.