#1 Skrevet Oktober 26, 2006 Ska til og bestille litt småting fra Summit men har aldrig handlet med dem tidligere, lurer på om noen her fra byen ska ha nokke der. Haster ikke för mej så kan godt vente om det ska bestilles seinare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 28, 2006 har vel en plan om å bestille me nye stempel derfra... men kati det blir vet jeg ikke enda... litt lite penga for tida så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2006 Blir vel til at e også skal ha noe derfra, men ikke riktig enda...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 28, 2006 Ej me ska bestille derifra Jimmie.. Trur Borgen me har en plan om nokken vare! Bare å skrike ut katid det blir.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2008 Tråd kan stenges/slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2008 Ej skal bestille litt forskjellig fra dei no,kanskje fleire vil hive seg på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2008 Kor ti du skal bestille da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2008 Før eller etter jul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 20, 2008 Kor ti du skal bestille da? Før eller etter jul? heheh: haha : Rett over mnd skiftet tenkte jeg.. Store ting dokke skal ha da? Corvette C6 blokk elns? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2008 heheh: haha : Rett over mnd skiftet tenkte jeg..Store ting dokke skal ha da? Corvette C6 blokk elns? Ett kjøleskap og to strikkagensera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 20, 2008 Jeg skal ha en rull med tape, en oljefilterholder og ei diy romferge: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 21, 2008 Ett kjøleskap og to strikkagensera Jeg skal ha en rull med tape, en oljefilterholder og ei diy romferge: smil : Heheh,Det er notert Gir beskjed når jeg planerer å bestille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 21, 2008 Vet du om summit selger døgn med flere timer? 36 feks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 21, 2008 Vet du om summit selger døgn med flere timer? 36 feks Det tror jeg du får på Jula eller Klaus Olsen, mener jeg har sett det i en av de katalogene. Men vi har en sånn tilbudskatalog fra Summit på værste med knalltilbud på arbeidslyst... men nå er jo dollaren nokså høy igjen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 26, 2008 Det tror jeg du får på Jula eller Klaus Olsen, mener jeg har sett det i en av de katalogene.Men vi har en sånn tilbudskatalog fra Summit på værste med knalltilbud på arbeidslyst... men nå er jo dollaren nokså høy igjen da... Det ligger inne på 'Clearence' produktene de har for mye av på lager,som de selger ut... Fra spøk til alvor.. Hva deler er det snakk om? Jeg skal ha småtteri som slanger og koblinger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...