#226 Skrevet Oktober 27, 2008 Mitt vinterbidrag ! Siste bilde tatt med sommerfelger for '08 sessongen : Med orginale Audi Avus 7x16" ET37 sommerfelger + bil hevet 20mm i forhold til overstående bilde : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Oktober 27, 2008 Mitt vinterbidrag ! Siste bilde tatt med sommerfelger for '08 sessongen : Med orginale Audi Avus 7x16" ET37 sommerfelger + bil hevet 20mm i forhold til overstående bilde : Snadder med OEM look! Digger den S2'n din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Oktober 27, 2008 Snadder med OEM look! Digger den S2'n din. enig, enig. Skjønn farkost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Oktober 28, 2008 Mine vinterhjul kledd med 235/35/19 Vredestein wintrac xtreme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Oktober 28, 2008 Mine vinterhjul kledd med 235/35/19 Vredestein wintrac xtreme Veldig pent! Man kunne nesten ikke hatt mindre hjul på en slik bil uten at de hadde kommet til å sett små ut pga. de enorme hjulbuene på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Oktober 28, 2008 Min med vinter hjul.. triste greier heh! original fjører som står på nå.. tok å skifta det i samme slengen jeg hadde bilen fra golvet så og ett bilde fra sommeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Oktober 28, 2008 Min med vinter hjul.. triste greier heh! original fjører som står på nå.. tok å skifta det i samme slengen jeg hadde bilen fra golvet så og ett bilde fra sommeren:) Uff, ja det var triste greier, Trond! Må nesten tilføye at bilen din ser meget riktig ut i sommermodus! Synd jeg ikke kom meg innover og fikk sett den før du forvandlet den til vinterbil igjen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Oktober 28, 2008 nå kan det bare snø så myer det vil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Oktober 28, 2008 Uff, ja det var triste greier, Trond! Må nesten tilføye at bilen din ser meget riktig ut i sommermodus! Synd jeg ikke kom meg innover og fikk sett den før du forvandlet den til vinterbil igjen: rolleyes hehe ja... tror jeg må få på noen andre vinter hjul.. ha rnoen 16 piggfri dekk liggendes som jeg kunne hatt på noen felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Oktober 29, 2008 Uff, kjedelig med snø Blir en liten måkebil av og til men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Oktober 29, 2008 (endret) Bare husk å ikke rygg inn på en umåket parkeringsluke. da Kan du fort ende opp med å sitte godt fast om det skulle dukke opp mildvær med påfølgende frost. Golfen min frøys fast på fellesparkeringen i boretslaget. Da jeg langtidsparkerte golfen for en helg. Holdt på i 4timer med å prøve å smelte isen/snøen som lå mellom girkassa / frontplaten og dermed utsatte min avreise til kebab kiosken til det uendelige: mad : min gammle bil med "vinterfelger" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Oktober 29, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Oktober 29, 2008 Klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Oktober 29, 2008 Klar! Kjørte du med sommerdekk igår? S4'n begynte å "svømme" igår kveld oppover nyvegen på slapset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Oktober 30, 2008 Kjørte du med sommerdekk igår? S4'n begynte å "svømme" igår kveld oppover nyvegen på slapset... Kjørte med vinterdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet November 1, 2008 Dette er godsiden, på andre siden har tidligere eier byttet den ene felgen i en stålfelg siden den var skadet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet November 1, 2008 Kjører på rs6 felger iår også.. men bytta ut 9x19 til 8x19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet November 2, 2008 Min A3 på 8*18 BBS CH med 225/40-18 Nankang piggfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet November 2, 2008 Litt bedre bilder av min i vintermode: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet November 2, 2008 Litt bedre bilder av min i vintermode: Såg godt ud. Ka dim er det på de felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet November 2, 2008 min i vintermodus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet November 3, 2008 Hiver meg på her jeg også.Litt dårlige bilder med det får duge...Vinter felgene er 16" med 205/55 dekker og 19" Eta Beta med 235/35 dekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet November 3, 2008 Såg godt ud. Ka dim er det på de felgene? 8,5x18" 225/40/18" dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet November 4, 2008 Her er min på nye vintersko for sesongen: 17" A8 replica felger med Continental Viking 5, 225/45-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet November 6, 2008 min med sommerhjula. hugser ikke merket, 16" vinterbilde kommer snart;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...