#226 Skrevet Oktober 21, 2008 min bil med vinterhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Oktober 26, 2008 Da ser det ut som det blir 8x17" Bolero felger til vinteren istedet. De må ha en omgang med pussepapir, poleringshjul og lakk. Er litt usikker på om jeg skal ha polert kant, med gun metal grey senter eller om jeg skal hel-lakkere de i gun metal grey... I så fall blir det pulverlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Oktober 26, 2008 Bilen min med sommar felga, Brock b1 17x8.5" ET13 Og med Vinter felga, orginale Audi.. dim e uintrisant ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Oktober 27, 2008 Mitt vinterbidrag ! Siste bilde tatt med sommerfelger for '08 sessongen : Med orginale Audi Avus 7x16" ET37 sommerfelger + bil hevet 20mm i forhold til overstående bilde : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Oktober 27, 2008 Mitt vinterbidrag ! Siste bilde tatt med sommerfelger for '08 sessongen : Med orginale Audi Avus 7x16" ET37 sommerfelger + bil hevet 20mm i forhold til overstående bilde : Snadder med OEM look! Digger den S2'n din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Oktober 27, 2008 Snadder med OEM look! Digger den S2'n din. enig, enig. Skjønn farkost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Oktober 28, 2008 Mine vinterhjul kledd med 235/35/19 Vredestein wintrac xtreme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Oktober 28, 2008 Mine vinterhjul kledd med 235/35/19 Vredestein wintrac xtreme Veldig pent! Man kunne nesten ikke hatt mindre hjul på en slik bil uten at de hadde kommet til å sett små ut pga. de enorme hjulbuene på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Oktober 28, 2008 Min med vinter hjul.. triste greier heh! original fjører som står på nå.. tok å skifta det i samme slengen jeg hadde bilen fra golvet så og ett bilde fra sommeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Oktober 28, 2008 Min med vinter hjul.. triste greier heh! original fjører som står på nå.. tok å skifta det i samme slengen jeg hadde bilen fra golvet så og ett bilde fra sommeren:) Uff, ja det var triste greier, Trond! Må nesten tilføye at bilen din ser meget riktig ut i sommermodus! Synd jeg ikke kom meg innover og fikk sett den før du forvandlet den til vinterbil igjen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Oktober 28, 2008 nå kan det bare snø så myer det vil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Oktober 28, 2008 Uff, ja det var triste greier, Trond! Må nesten tilføye at bilen din ser meget riktig ut i sommermodus! Synd jeg ikke kom meg innover og fikk sett den før du forvandlet den til vinterbil igjen: rolleyes hehe ja... tror jeg må få på noen andre vinter hjul.. ha rnoen 16 piggfri dekk liggendes som jeg kunne hatt på noen felger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Oktober 29, 2008 Uff, kjedelig med snø Blir en liten måkebil av og til men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Oktober 29, 2008 (endret) Bare husk å ikke rygg inn på en umåket parkeringsluke. da Kan du fort ende opp med å sitte godt fast om det skulle dukke opp mildvær med påfølgende frost. Golfen min frøys fast på fellesparkeringen i boretslaget. Da jeg langtidsparkerte golfen for en helg. Holdt på i 4timer med å prøve å smelte isen/snøen som lå mellom girkassa / frontplaten og dermed utsatte min avreise til kebab kiosken til det uendelige: mad : min gammle bil med "vinterfelger" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Oktober 29, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Oktober 29, 2008 Klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Oktober 29, 2008 Klar! Kjørte du med sommerdekk igår? S4'n begynte å "svømme" igår kveld oppover nyvegen på slapset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Oktober 30, 2008 Kjørte du med sommerdekk igår? S4'n begynte å "svømme" igår kveld oppover nyvegen på slapset... Kjørte med vinterdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet November 1, 2008 Dette er godsiden, på andre siden har tidligere eier byttet den ene felgen i en stålfelg siden den var skadet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet November 1, 2008 Kjører på rs6 felger iår også.. men bytta ut 9x19 til 8x19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet November 2, 2008 Min A3 på 8*18 BBS CH med 225/40-18 Nankang piggfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet November 2, 2008 Litt bedre bilder av min i vintermode: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet November 2, 2008 Litt bedre bilder av min i vintermode: Såg godt ud. Ka dim er det på de felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet November 2, 2008 min i vintermodus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet November 3, 2008 Hiver meg på her jeg også.Litt dårlige bilder med det får duge...Vinter felgene er 16" med 205/55 dekker og 19" Eta Beta med 235/35 dekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...