#76 Skrevet November 11, 2006 Ja, da har jeg endelig fått bilde av Lupoen med vinterfelger. Bilen er da skam skitten, men det får man leve med. Har planer om å skru opp coiloversene, men har ikke kommet så langt. Går faktisk overaskende bra å kjøre med 10cm senk om vinter:D Sommermodus: Orginale 13" VW Alufelger, 155\70 13" Vintermodus: VW Stålfelg med fine kapsler 155,70 13" piggfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet November 11, 2006 Så legg inn bilde av din og da istedet for å sutre over et par innlegg som gir gode kommentarer til bilene....... Nå var det ikke kommentarene jeg tenkte på da... ...forøvrig eksisterer det vel allerede en tråd om sommerfelger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet November 11, 2006 Da har jeg fått på vinterlissene.. *sutre* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet November 12, 2006 Denne vinteren blir det seende slik ut: På sommeren er det sånn: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet November 12, 2006 Jeg må bare si at jeg syntes vinterfelga dine er tøffere enn sommerfelga dine, Torstein Men sommerfelga var tøffe de og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet November 12, 2006 vinterbilen min, en g2 1.6 automat: haha : . var org champange farget,fant ut jeg ikke kunne ha den slik. matt grønn: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet November 12, 2006 Hehe, grom vinterbil! Var lav nok, vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet November 12, 2006 Vinterstuk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet November 12, 2006 Sommer: Koya Condor 7x17 med 205/40-17 Vinter: Ukjent 15" felg (hjelp? står MEGA på den knotten i midten) med Yokohama 195/50-15 piggfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet November 13, 2006 Snødde her idag Hjula som stod på einser'n + en dæsj hvit biltema lakk = vanskelig å holde rent Må vel snart få på cl leppa og.. *sukk* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet November 13, 2006 vinterbilen min, en g2 1.6 automat: haha : . var org champange farget,fant ut jeg ikke kunne ha den slik.matt grønn: rock : oh! fenna var fet! skulle tatt og sandblåst stål felgane så hadde du fått litt rat stük på bilen. tror det ville sett bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet November 14, 2006 Kjører på disse enkle 15" alu felgene med Yokohama 185/55-15 piggritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet November 14, 2006 Kjører på 16" a6 felger med continental piggfritt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet November 16, 2006 Her er bilen min: Først med sommerhjul også med vinterhjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet November 16, 2006 Her er min med vinterhjul. 225/45-17! Felgene er noen Toora av ukjent type. Men skal byttes ut med 5-eika Audi felger innen noen dager. Her er grunnen, 4 slike felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet November 16, 2006 Skal legge ut bilde av min også snart.. Ikke pent syn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet November 17, 2006 Med sommerhjul først: Så med vinterhjula, ikke akkurat reinvaska for annledningen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet November 17, 2006 Min med sommerdekk 18" og med vinterhjul 17" (beklager for dårlig bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet November 17, 2006 Stålfelger i 14" med originale plastkapsler, en "liten" oppgradering fra originale 13" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet November 17, 2006 her er bilen min.. Sommer modus:senket ca 100-110mmmed 15" BBS-RS vintermodus: senket 20mm med 13" steelies. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet November 17, 2006 her er da sleden med dei nye vinterdekkene på og med sommer dekkene på hehe sommerfelgene er blitt degradert til vinterfelger nå...vill ha nye sommerfelger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet November 17, 2006 Knallflotte vinterhjul det der, Dag Stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet November 18, 2006 Sommer: Vinter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet November 19, 2006 Knallflotte vinterhjul det der, Dag Stian! takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet November 19, 2006 Min på sommer og vinterfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...