#76 Skrevet November 10, 2006 Ikke for å være frekk, men er det ingen som har lest emnet til denne tråden? Det står da vitterlig "Bilde av din bil med vinterfelger"... Fra trådstarter: Sleng inn eit bilde av bilen din i vinter modus, samt gjerne eit bilde fra sommer modus og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet November 10, 2006 UrQuattroen på original 8x15. Her med noen 185/65-dekk som sto på når jeg henta bilen, er 195/55 på nå som skal byttes til 205/60 ved neste lønning På sommeren er det 8,5x17 BBS RS med 235/45-17...ja, det fyller ut hjulbuene Har desverre ikke bilde med sommerhjula på... Rå bil! ta godt vare på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet November 10, 2006 Ikke for å være frekk, men er det ingen som har lest emnet til denne tråden? Det står da vitterlig "Bilde av din bil med vinterfelger"... Så legg inn bilde av din og da istedet for å sutre over et par innlegg som gir gode kommentarer til bilene....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet November 11, 2006 Ja, da har jeg endelig fått bilde av Lupoen med vinterfelger. Bilen er da skam skitten, men det får man leve med. Har planer om å skru opp coiloversene, men har ikke kommet så langt. Går faktisk overaskende bra å kjøre med 10cm senk om vinter:D Sommermodus: Orginale 13" VW Alufelger, 155\70 13" Vintermodus: VW Stålfelg med fine kapsler 155,70 13" piggfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet November 11, 2006 Så legg inn bilde av din og da istedet for å sutre over et par innlegg som gir gode kommentarer til bilene....... Nå var det ikke kommentarene jeg tenkte på da... ...forøvrig eksisterer det vel allerede en tråd om sommerfelger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet November 11, 2006 Da har jeg fått på vinterlissene.. *sutre* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet November 12, 2006 Denne vinteren blir det seende slik ut: På sommeren er det sånn: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet November 12, 2006 Jeg må bare si at jeg syntes vinterfelga dine er tøffere enn sommerfelga dine, Torstein Men sommerfelga var tøffe de og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet November 12, 2006 vinterbilen min, en g2 1.6 automat: haha : . var org champange farget,fant ut jeg ikke kunne ha den slik. matt grønn: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet November 12, 2006 Hehe, grom vinterbil! Var lav nok, vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet November 12, 2006 Vinterstuk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet November 12, 2006 Sommer: Koya Condor 7x17 med 205/40-17 Vinter: Ukjent 15" felg (hjelp? står MEGA på den knotten i midten) med Yokohama 195/50-15 piggfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet November 13, 2006 Snødde her idag Hjula som stod på einser'n + en dæsj hvit biltema lakk = vanskelig å holde rent Må vel snart få på cl leppa og.. *sukk* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet November 13, 2006 vinterbilen min, en g2 1.6 automat: haha : . var org champange farget,fant ut jeg ikke kunne ha den slik.matt grønn: rock : oh! fenna var fet! skulle tatt og sandblåst stål felgane så hadde du fått litt rat stük på bilen. tror det ville sett bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet November 14, 2006 Kjører på disse enkle 15" alu felgene med Yokohama 185/55-15 piggritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet November 14, 2006 Kjører på 16" a6 felger med continental piggfritt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet November 16, 2006 Her er bilen min: Først med sommerhjul også med vinterhjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet November 16, 2006 Her er min med vinterhjul. 225/45-17! Felgene er noen Toora av ukjent type. Men skal byttes ut med 5-eika Audi felger innen noen dager. Her er grunnen, 4 slike felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet November 16, 2006 Skal legge ut bilde av min også snart.. Ikke pent syn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet November 17, 2006 Med sommerhjul først: Så med vinterhjula, ikke akkurat reinvaska for annledningen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet November 17, 2006 Min med sommerdekk 18" og med vinterhjul 17" (beklager for dårlig bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet November 17, 2006 Stålfelger i 14" med originale plastkapsler, en "liten" oppgradering fra originale 13" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet November 17, 2006 her er bilen min.. Sommer modus:senket ca 100-110mmmed 15" BBS-RS vintermodus: senket 20mm med 13" steelies. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet November 17, 2006 her er da sleden med dei nye vinterdekkene på og med sommer dekkene på hehe sommerfelgene er blitt degradert til vinterfelger nå...vill ha nye sommerfelger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet November 17, 2006 Knallflotte vinterhjul det der, Dag Stian! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...