#101 Skrevet November 18, 2006 Sommer: Vinter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet November 19, 2006 Knallflotte vinterhjul det der, Dag Stian! takker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet November 19, 2006 Min på sommer og vinterfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet November 19, 2006 Min med Vinter dekk å litt snø.. Samme felger og dekk dim på sommer å vinter så ble ikke store forskjellen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet November 19, 2006 Min med Vinter dekk å litt snø.. Samme felger og dekk dim på sommer å vinter så ble ikke store forskjellen Kor i helvete du fant dinna snøven der?????? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet November 19, 2006 Kor i helvete du fant dinna snøven der?????? Mvh Hørt om mel? Eller så har han bare triksa det til i PS... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet November 19, 2006 Hørt om mel?Eller så har han bare triksa det til i PS... Mel, hva er det? Jeg tror det er ett gammalt bilde ... Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet November 19, 2006 Jeg tror det er ett gammalt bilde ... Mvh Bildet er tatt 1/11-2006 iflg infoen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet November 19, 2006 Det ble tatt når første snøen kom fant det på mobilen no.. Litt vanskelig å ta det når jeg ligger i nordsjøen greit nok det hagla her i dag men bilen står nok hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet November 19, 2006 Et bilde av min .. Driver å tester ut nye kameraet mitt litt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet November 20, 2006 Et bilde av min .. Driver å tester ut nye kameraet mitt litt . Sort/hvitt bilde, vel å merke. Hva slags kamera er det du har kjøpt deg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet November 20, 2006 Hva slags kamera er det du har kjøpt deg da? Canon EOS400D ifølge EXIFen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet November 20, 2006 Canon EOS 400D. Et kjempebra kamera synst jeg, meget fornøgd så langt vertfall Men mye funksjoner å lære seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet November 20, 2006 Dette er en bildetråd, tilbake til topic! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet November 20, 2006 Sommer: Vinter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet November 21, 2006 får vell legge til bilde av go bilen jeg å da! nettopp satt på senk å.. see så pene felger:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet November 24, 2006 Sommer: (19" rs6) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet November 24, 2006 Vinter: (17" s6 bolero) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet November 24, 2006 Sommer: (19" rs6) Hei skal du gjøre noe mere med bilen? Har ikke noe planer for min utenom å få skilte på den tror jeg tar turen til tyskland og tuv godkjenner den er lei av venting på biltilsynet de svarer jo aldri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet November 24, 2006 Hehe.. kan ikke nytte med biltilsynet nei: bh : Har noen små planer ja, blir først EU godkjenning nå før jul, så er det på med effekt anlegg, tone vinduene rundt, større snurre+++.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet November 24, 2006 Vinter: (17" s6 bolero) Ser du leter etter effekannlegg. Jeg tar turen til ferrita når jeg kommer hjem og for de til å lage et komplett fra turbo og helt ut. de holder jo til i spydeberg. har også meldt meg på autopower sin isbanekjøring i januar det blir bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet November 24, 2006 Har vært i kontakt med ferrita også ja, men det er svindyre priser: bh : Blir nok å mekke noe selv, er ikke mange vinklene man trenger under der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet November 24, 2006 Her kommer et bilde av min/konebilen. Sommer 20" OZ Opera Lip Vinter 18" TSW Mondello , dem er jeg skuffet over. Ser ut som 15" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet November 29, 2006 Med sommerdekk 8.5 og 9.5x19 235/35R19 og 265/30R19 Vinterdekk 8x18 med 225/40R18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet November 29, 2006 Jøss, endelig fått deg vinterdekk..? De der kan jo brukes om sommern og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...