#126 Skrevet November 30, 2006 Sommer: Borck B2 9-16" 215-40 Kuhmo Vinter: OZ 7-15" 195-55 Michelin X-ice piggfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Desember 1, 2006 Her kommer et bilde av min/konebilen. Sommer 20" OZ Opera Lip Helt perfekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Desember 2, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Desember 2, 2006 her er min bil med 17" felgene jeg kjøpte av tommy skarstein. bare prøvde de på, altfor små hjul for min bil så må faktisk kjøpe meg noen dekk. noen som har peil på om 225 går på 7"felg ? står 205 på de nå og 205 er jo litt pinglete edit, og som alle ser så trenger jeg spacere bak, hvor kjøper man tuvgodkjente spacere ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Desember 3, 2006 Ikke det beste bildet akkurat, men man ser vel omtrent. flere halvhjerta fotos her http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=6557 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Desember 3, 2006 her er min bil med 17" felgene jeg kjøpte av tommy skarstein. bare prøvde de på, altfor små hjul for min bil så må faktisk kjøpe meg noen dekk. noen som har peil på om 225 går på 7"felg ? står 205 på de nå og 205 er jo litt pinglete edit, og som alle ser så trenger jeg spacere bak, hvor kjøper man tuvgodkjente spacere ? der var de jo:) savner de nesten allerede... Blir nok bra med noen spacere, og mer gummi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Desember 3, 2006 noen som har peil på om 225 går på 7"felg ? står 205 på de nå og 205 er jo litt pinglete Skal gå fint det. Jeg kjørte tidligere med 225 på 7.5 bred felg, og forskjellen i felgbrede er jo bare 12.7 mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Desember 15, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Desember 15, 2006 Min med Vinterskoa... hakke peiling på hva det er, sto på bilen når eg kjøpte den forje helg. 16" Sommer som fulgte med, mn som aldri skal monteres: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Januar 5, 2007 Tatt med mob. kamera, men får duge da digitalkamera bildene blir for store. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Januar 5, 2007 Tatt med mob. kamera, men får duge da digitalkamera bildene blir for store. Tips: Last ned Image Resizer fra Microsoft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Januar 5, 2007 Tips: Last ned Image Resizer fra Microsoft Mange takk. Fikk det endelig til å virke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Januar 5, 2007 Synes bilen til Emil fortjener en plass her også Bent Owe... Så, eller dvs jeg HØRTE den i dag (jobber på plantasjen-bygget for tia..) og titta ut og vips, en S2 som hadde det litt moro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Januar 5, 2007 Skal se om ikke det lar seg gjøre. Har kun bilder av den med de forrige sommerhjula. Skal fikse nye jeg tenker jeg. Et bilde av de forrige vinterfelgene mine også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Januar 5, 2007 Det er 235/35/19 og nokian dekk Hehe vet det er ekstremt men klarer ikke å se bilen med 17" - 16" hjul.. Får heller kjøre Touran når det er MEST snø Ellers har det gått fint hittill.. tørr jeg spørre om pris på de dekka? : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Januar 5, 2007 her er min på vinter dekk. de var litt stygg så jeg sandblåste de og slengt på noe lakk. fikk vekk noen stygge hakk også. men jeg har ikke sommer dekk ennå. må prøve og få tak i noe til sommmeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Januar 5, 2007 VW le mans felger med Conti viking contact 3, 225/45/17 Fulgte med en liten linselus også der gitt, lusa er min samboer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Januar 6, 2007 14" stålfelger er nice! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Januar 6, 2007 Slik, de nye vinterfelga og dekka 225/45-17 på 17" Rondell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Januar 6, 2007 ikke akkuratt snowjogs, men det er vinter å det er detta som står på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Januar 6, 2007 Ble tatt i sommer men det er da de felgene jeg bruker på vinter nå. Skulle gjerne hatt tak i noen andre så om noen selger noe 17" felger som passer TT ikke nøl med å si fra (forresten fjernet sotinga på baklyktene. mye penere originalt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Januar 6, 2007 255/35-18 RS4 orginal vinterhjul ET20: rock : Søderen at dem ikke passa:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Januar 6, 2007 her e min med vinterhjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Januar 6, 2007 Ole Johnny; Ikke noe å klage på de vinterfelgene der.. Får ikke sett så mye av vinterdekka her, men får med vinterstuket i fronten vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Januar 6, 2007 215/40 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...