#151 Skrevet Januar 6, 2007 Råtten bil på råtne sommerfelger: Litt mindre råtten på 15" steelies: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Januar 6, 2007 Min Passat på lekre 15 toms stålfelger med org. VW kapsler. Hadde kanskje vært tøft med alu istedenfor men det er laaaaangt ned på lista mi iallfall. Bildet er tatt i Loen på en kai der,prøvde meg som fotograf med mobilen hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Januar 6, 2007 Touranen med vinterhjul 225/45-17 Conti 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Januar 7, 2007 Min med vinterhjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Januar 7, 2007 Beklager dårlig mob kamera kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Januar 7, 2007 Golfen er ikke like fet om vinteren som om sommeren... Men vinterdekka er behagelige å kjøre på da! Har kanskje 3-4cm klaring her, noen som tror denne fangeren overlever vinteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Januar 7, 2007 Ser ikke ut som om det kommer noe snø i vinter så kanskje??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Januar 8, 2007 hallveis dårlig bilde men sånn ser vinterstøvlene mine ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Januar 11, 2007 Håkon etterlyste bilder av s2 til Emil Morewood, så her er den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Januar 12, 2007 Her er min med vinterskoa på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Januar 13, 2007 Her er vinterhjula mine.... Ser det er mange feete vinterhjul ute å ruller... Respekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Januar 16, 2007 Jaja! Får vell legge ut jeg også da:) Siden jeg ikke har vinterdekk til bilen min så får jeg legge ut bilde av sommer og vinter bilen;) hehe Sommer;) Dunlop SP9000 225/40x14: rock : Vinter:( Nokian Hakkapelitta 5 185/55x15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Januar 16, 2007 På tide at jeg legger ut noen bilder også.. Først kommer et i vintermodus med vintersko og originalspeil. Bilde nr 2 er med sommersko og chromespeil og med andre ord i sommermodus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Januar 16, 2007 På tide at jeg legger ut noen bilder også.. Først kommer et i vintermodus med vintersko og originalspeil. Bilde nr 2 er med sommersko og chromespeil og med andre ord i sommermodus Meget pen A3 du har! Slik en ny A3 SKAL se ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Januar 16, 2007 Meget pen A3 du har! Slik en ny A3 SKAL se ut! Tusen takk For ikke å få for mye offtopic legger jeg ved en link til prosjekttråden min http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=73693 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Januar 16, 2007 Min Med Vinterhjul. 17" RS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Januar 16, 2007 Mine vinterfelger, skeive, men flotte =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Januar 16, 2007 Her er min med vinter felg, regner sånn her så jeg gidder ikke ta ett nytt bilde av den får holde med de fra butikken (fikk den til jul) ettellerannet 16" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Januar 16, 2007 Ingen snø, ingen vinterhjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Januar 17, 2007 Min med vinter skoa på. Bedre seint en aldri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Januar 21, 2007 Min Passat på lekre 15 toms stålfelger med org. VW kapsler. Hadde kanskje vært tøft med alu istedenfor men det er laaaaangt ned på lista mi iallfall. Bildet er tatt i Loen på en kai der,prøvde meg som fotograf med mobilen hehe Her er et bilde tatt med helt ferske felger. Kom hjem fra Oslo etter å ha henta nyebilen klokka halv to natt til søndag ifjor sommer en gang å rett på jobb å få på skikkelige felger!! (Kjøpte den på 15 toms ståliser med kapsler ) BBS RC 8,5x18 med 225/40-18 dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Januar 22, 2007 Hehe.. Siden jeg sklei inn i en kant og knuse en felg, så har jeg kjøpt nye. De gamle felgene mine ble takstert til 2700kr pr felg! Her er de nye hjula.. Dumt at jeg ikke hadde råd til 17-18".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Januar 23, 2007 Vintersko, har ikke kjøpt sommerfelger da bilen fortsatt er ny for meg, men 18" rs4 felger tror jeg at jeg skal kjøpe meg nå, med vinter dekk, sommer er fortsatt litt usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Januar 27, 2007 Bosch 1000metringz m 100W pærer, stygge vinterfelger med smale dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Januar 28, 2007 her er jeg på vintersko, ble litt mørkt det der da,, og her er et på sommerfelgene fra i fjor, blir nok byttet ut i vår ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...