#51 Skrevet November 7, 2006 Sykt mye fete biler her (helst på sommerdekk) jeg aldri har sett før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet November 7, 2006 Sykt mye fete biler her (helst på sommerdekk) jeg aldri har sett før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 7, 2006 UrQuattroen på original 8x15. Her med noen 185/65-dekk som sto på når jeg henta bilen, er 195/55 på nå som skal byttes til 205/60 ved neste lønning På sommeren er det 8,5x17 BBS RS med 235/45-17...ja, det fyller ut hjulbuene Har desverre ikke bilde med sommerhjula på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet November 7, 2006 UrQuattroen på original 8x15. Her med noen 185/65-dekk som sto på når jeg henta bilen, er 195/55 på nå som skal byttes til 205/60 ved neste lønning På sommeren er det 8,5x17 BBS RS med 235/45-17...ja, det fyller ut hjulbuene Har desverre ikke bilde med sommerhjula på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet November 7, 2006 Har hatt to sett med sommer dekk denna sessongen Sommersett nr 1; AEZ Simas X 18" Sommersett nr2; Rondell Design 57 16" Og vinter; Dezent 15" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet November 7, 2006 Har hatt to sett med sommer dekk denna sessongen Sommersett nr 1; AEZ Simas X 18" Sommersett nr2; Rondell Design 57 16" Og vinter; Dezent 15" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet November 8, 2006 Felgene passet veldig bra Christoffer Var litt skeptisk til overførting på nettbank men kan man ikke stole på folk på forumet hadde jeg meldt meg rett ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet November 8, 2006 Felgene passet veldig bra Christoffer Var litt skeptisk til overførting på nettbank men kan man ikke stole på folk på forumet hadde jeg meldt meg rett ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet November 8, 2006 Ikke mye å skryte av men.. greit nok når den ikke skal brukes i vinter da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet November 8, 2006 Ikke mye å skryte av men.. greit nok når den ikke skal brukes i vinter da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet November 8, 2006 Jeg kjøpte de jo uten å se de også, så vi gamblet litt begge to. Men fatter sa du så ut som en stødig kar, og vi vet jo at fedre har ofte rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet November 8, 2006 Jeg kjøpte de jo uten å se de også, så vi gamblet litt begge to. Men fatter sa du så ut som en stødig kar, og vi vet jo at fedre har ofte rett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet November 8, 2006 Her kommre mitt bidrag. Stål felger m/ kapsler (Helt værst) Ett skryte bilde til:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet November 8, 2006 Her kommre mitt bidrag. Stål felger m/ kapsler (Helt værst) Ett skryte bilde til:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet November 8, 2006 Her er min. Sommer: 17" Zender. Vinter: orginale 15" quattrofelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet November 8, 2006 Her er min. Sommer: 17" Zender. Vinter: orginale 15" quattrofelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet November 8, 2006 Så var vinterskoa på.. Fôra sheroxx her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet November 9, 2006 Nydelig bil du har Stig Arne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet November 9, 2006 Bilen i vinterfelg-modus.. Noen som vet hvilke felger det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet November 10, 2006 her er bilen med sommerdekk og vinterdekk: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet November 10, 2006 Sommerdekk 19" og vinterdekk 18" .... gleder meg til våren igjen... da blir det nye sommerhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet November 10, 2006 Her kommer mine bilder av bilen. Vinter: Seat orginal multispoke felger 16" med Nokian RSI. Sommerfelger: TSW catalunya 18" med Toyo proxes. På bilen: Felga som bli banehjula mine til sommeren: Enzo cup felger 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet November 10, 2006 Så var vinterskoa på.. Fôra sheroxx her Åh så nydelig bil...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet November 10, 2006 Ikke for å være frekk, men er det ingen som har lest emnet til denne tråden? Det står da vitterlig "Bilde av din bil med vinterfelger"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet November 10, 2006 Ikke for å være frekk, men er det ingen som har lest emnet til denne tråden? Det står da vitterlig "Bilde av din bil med vinterfelger"... Det står da noe i 1. post også da, og det var det du lurte på? "Sleng inn eit bilde av bilen din i vinter modus, samt gjerne eit bilde fra sommer modus og." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...