ArtRacing: Useriøs bedrift?

Anbefalte innlegg

Er det andre her inne som har erfaringer mer ArtRacing? http://www.artracing.no

Jeg skulle handle sideskjørt til A4en min derfra. Jeg skulle egentlig gjøre det slik at jeg betalte når jeg fikk pakken i posten, men dette fungerte ikke med mitt visakort, så jeg ble enig med dem om at jeg skulle betale halvparten først slik at de hadde en slags garanti for at jeg skulle ha dem og at de kunne få dem fra tyskland.

For en uke siden fikk jeg mail av dem der det stod at sideskjørta var kommet og når jeg betalte den andre halvparten av summen så sendet de dem i posten til meg. Fikk veldig god service ved bestilling og alt, men nå er det godt over en uke siden jeg betalte og bekreftet betalingen til dem og ingen ting har kommet. Jeg har prøvd å kontaktet dem flere ganger via telefon og mail, men får ikke tak i dem på noe vis.

Skikkelig surt når sitter uten både penger og sideskjørt. : mad :

 

Er det andre som har blitt lurt her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bør gi det LITT mer tid enn en uke! posten kan være alt i fra raske til fryktelig trege

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du burde ha så mye å bekymre deg for når det bare har gått en uke :) Husk at en pakke med sideskjørt er ganske stor og uhamslig, og tar nok litt tid i posten! + at pengene du overførte nok ikke kom frem før 24-48 timer etter du overførte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror muligens de sender ut på faste dager, pluss at som andre sier at det kan ta tid før de får penge inn på sin konto. Så sikkert bare å smøre seg med litt tolmodighet.

 

Jeg har i allefall god erfaring..

 

 

Chr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror muligens de sender ut på faste dager, pluss at som andre sier at det kan ta tid før de får penge inn på sin konto. Så sikkert bare å smøre seg med litt tolmodighet.

 

Jeg har i allefall god erfaring..

 

 

Chr

 

Det var positivt :)

Jeg får nok bare vente litt til, men har ikke klart å få kontakt med de på over en uke så derfor jeg begynte å lure litt. Satser på at de kommer etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.