4300,- en fornuftig pris på 4 piggfrie Nokian?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ut å shoppe vinterdekk i helgen, fikk en pris hos sharif på 4300 for 205.55.16 Nokian piggfrie.

lurer på om dette er en fornuftig pris:confused:

Noen som vet om andre i østfold/oslo distriktet som har bra priser på denne dimmen:)

alle svar er hjertlig velkommene: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken modell er det..?

Om det er Hakkapeliitta RSi tror jeg ikke det er noe upris, ser andre selger det for 5200..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det hørtes ut som en veldig bra pris ja!

Nå har det imidlertid akkurat åpna en ny dekksjappe her i Horten, og der fikk jeg tilbud på 3850 for 4stk Cooper i 235/75-15 ...!

Til sammenligning så koster disse dekkene 828kr/stk hos Dekkonline.com, med andre ord er det ikke sjans å få de på bilen til en like god pris som jeg fikk nede på dekksenteret her.

De heter Dekksenter 1 AS, har dessverre ikke nummeret her akkurat nå, skal se om jeg finner det i haugen av gammel reklame.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken modell er det..?

Om det er Hakkapeliitta RSi tror jeg ikke det er noe upris, ser andre selger det for 5200..

Ja det var RSI dekka: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.megahjul.no/

4300 der, og da slipper du å stå en dag i kø også,[/quote

Det er kø hos sharif ja: eek : ringte megahjul, fikk snakke med en selger dame som IKKE hadde peil ihvertfall...hun ga meg en pris på 5500 for nokian, men så sier jeg at inne på nettsiden deres så hadde de en helt annen pris, og da fikk jeg til svar at de tilbudene de kjørte på nettet hadde jo ikke hun oversikt over da:confused:

HALLO....Her er det snakk om salgsavdelingen deres da: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten like god service som på shariff da,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ut å shoppe vinterdekk i helgen, fikk en pris hos sharif på 4300 for 205.55.16 Nokian piggfrie.

lurer på om dette er en fornuftig pris:confused:

Noen som vet om andre i østfold/oslo distriktet som har bra priser på denne dimmen:)

alle svar er hjertlig velkommene: vinke :

Dekk-sjekk i Askim skryter av å være østfolds billigste på dekk! Har vært det ifølge dem selv 2 år på rad!(nrk test) Vet ikke om dem har Nokian.Ville godt for conti dekk jeg....

Tlf 69 84 40 10 Sagveien 5 Askim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk-sjekk i Askim skryter av å være østfolds billigste på dekk! Har vært det ifølge dem selv 2 år på rad!(nrk test) Vet ikke om dem har Nokian.Ville godt for conti dekk jeg....

Tlf 69 84 40 10 Sagveien 5 Askim.

Takker Anders, slår på tråden til de i morgen jeg: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka opp med Dekksjekk om de var noe gunstige på pris/levering? Skal antagelig ut på dekk markedet jeg også.....: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka opp med Dekksjekk om de var noe gunstige på pris/levering? Skal antagelig ut på dekk markedet jeg også.....: klø :

Hei, jeg var ute på lørdagen å shoppet dekk..fikk ikke ringt dekksjekk siden jeg skulle innover til bærum uansett.

Dro først til sharif, var der kl 0830, da var det allerede fult på parkeringsplassen og ca 40 mennesker i kø, droppet det ja:) så dro jeg til megahjul, der virket det som at man måtte ha bestilt time:confused: så da ble det ikke dekk på lørdagen, men på søndagen kjørte jeg forbi et skilt på rud at dekkcompaniet holdt åpent..så jeg svingte ned dit, litt dyrere enn sharif, men null venting da, og veldig god service

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næmen Anders, er du her også? :P

Dekksjekk er vel ikke så fryktelig billige at det gjør noe, har sjekket priser med de ved flere anledninger både sommer og vinterdekk.

De ligger som regel alltid litt over "Sharif pris", og i tillegg er det også bare ukjente "jalladekk" som oftest. Skal du ha skikkelig kvalitet der, koster det vesentlig mer, med mindre de har kuttet ned alle prisene nå i det siste...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på her eg og..

Fikk pris på Continental conti viking contact3 195/65 15 i dag til 1035,- pr dekk ferdig avbalansert på felg? er dette dyrt/billig/normalt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg betaler 1200kr per dekk ferdig balansert for 195/55 15 Nokian hakkapelita 5 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.